Ga naar inhoud


Hulp bij installeren IncubusCamd(0.92) op Ipbox 910HD en CCcam testserver!!


Gast S.I.B Project

Aanbevolen berichten

Gast S.I.B Project

Zo.... na een paar dagen wat gestoeid te hebben met mijn IPBOX 910HD begin ik langzaamaan het bos door door de bomen te zien..:D

 

Ik heb nu Enigma2 0.50 soepeltjes draaien en daarnaast beschik ik over de files van incubusCamd0.92 en heb ik de file van een test cccam server mogen ontvangen.

Deze files wil ik nu op de 910HD hebben draaien alleen is het me niet precies duidelijk hoe ik dit het beste kan doen om zo mijn CCcam testservertje te bereiken?

 

Wie kan mij helpen en kan mij ook vertellen hoe ik het boeltje kan laten communiceren?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast S.I.B Project

Het boeltje is geactiveerd maar(incubusCamd) .......... na EINDELIJK de juiste(en herkende) DVB-C tuner te hebben mogen ontvangen voor mijn 910HD krijg ik echter de foutmeldingen na het automatisch te willen zoeken naar de zenders:

 

“Fout – Zoeken mislukt(error starting scanning)”

 

waarbij ik de tuner heb verbonden met mijn coax kabel(en ik heb dus voor de duidelijk geen smart-card)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast S.I.B Project

 

 

Ik heb Enigma2 draaiende op de 910HD met incubusCamd en een DVB-C tuner.

 

Ik heb nu idd met de zones liggen stoeien en dat maakt verschil!

Echter is het mij onduidelijk hoe ik de gevonden zenders kan opslaan, want na een flink aantal zenders gevonden te hebben en de melding te krijgen "Zoeken voltooid" is het mij onduidelijk hoe verder te handelen..?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de kanaallijst oproept kan je met de gekleurde knoppen kiezen welk soort lijst je krijgt.

 

Kies alle services

 

Daar staan alle gevonden zenders.

 

Met dreamboxedit (te vinden op internet via google) kan je de gevonden zenders naar je computer halen en bewerken zodat je een favorieten lijst krijgt.

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast S.I.B Project

Het is inmiddels gelukt(ook om de zenders terug te vinden) smile

Ja, en heb een 910 HD(Abcom IPbox).

 

Het enige dat ik nu nog niet voor mekaar gekregen heb is de CCcam testserver te laten reageren met Incubuscamd...en dat terwijl ik de incubuscamd.conf naar mijn idee volledig heb ingevuld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast S.I.B Project

Baz, om hier dus het antwoord ook te geven:

 

bij rpovider 00000 zet daar even een # voor de regel card_server_url_0=cccam://

GEDAAN!

 

de Xjes zijn getallen neem ik aan? zoniet.. deze even aanpassen! -> Klopt, heb ik inmiddels ingevuld!

 

En je vraag:

Jij hebt dus geen CCcam.cfg op je ontvanger staan?

 

Jawel, ik heb van de persoon bij wie ik nu een testlijn heb, het CCcam.cfg file ontvangen en in var/etc moeten zetten.

In de /var/etc/ map zit ook de incubus.conf, incubus Ver en incubusCamd.

De incubusCamd.conf file staat in de /var/keys map(of moet deze juist in in de /var/etc staan?

 

Nog steeds geen beeld..

Ik heb de persoon 'in kwestie' even gevraagd of mijn url met inloggegevens juist zijn, ik twijfel hier namelijk ook een beetje aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze treath met argusogen gevolgd, met het idee dat het om WAN cardsharing gaat. En jawel, het gaat dus om WAN cardsharing, getuige deze regel:

 

Citaat:
Ik heb de persoon 'in kwestie' even gevraagd of mijn url met inloggegevens juist zijn, ik twijfel hier namelijk ook een beetje aan..

 

Vandaar, het wel bekende slot.

 

 

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...