Ga naar inhoud


ps3 2 weken terug gekocht: nu standaard verlaagd met € 100,-


djpetit

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: djpetit
Origineel bericht van: Amager95
Origineel bericht van: edbe
aha, idd niet leuk,
maar je had dit misschien kunnen verkomen door idd eens te gaan snuffelen op het net....daar stond het ongetwijfeld ergens dat het eraan zat te komen.


ja en dan wacht je twee weken en koop je het als nog en dat wordt het twee weken later weer goedkoper.
maar nu je het gekocht hebt, heb je er tenminste al twee weken van kunnen genieten.
dat gevoel van er te veel voor betaald hebben, had je anders twee weken later gehad.


Tja,
google echter niet aan gedacht. De ps3 uiteindelijk uit emotie gekocht. Wilde toch echt de console hebben. Inderdaad ook al de afgelopen tijd erg veel plezier gehad met de ps3.....maar feit blijft ik vind een prijsdaling van € 100,- erg fors.

mvgr,

djpetit


Op het internet is al maanden te lezen dat er iets zat aan te komen op gebied van een 'slim'PS3 en evt. prijsverlaging.
Je aankoop wordt er niet minder om hoor, hoe lang je ook wacht met een aankoop het is altijd te vroeg, alles wwordt goedkoper of er komt een betere of snellere versie. Die PS3 is het geld gewoon waard als je ziet wat je ervoor krijgt.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: djpetit
Tja,
google echter niet aan gedacht. De ps3 uiteindelijk uit emotie gekocht. Wilde toch echt de console hebben. Inderdaad ook al de afgelopen tijd erg veel plezier gehad met de ps3.....maar feit blijft ik vind een prijsdaling van € 100,- erg fors.

mvgr,

djpetit


Ik heb de mijne voor de Blu-Ray gekocht (althans dat denkt mijn vrouw :P ) met 2 controllers en de afstandsbediening voor ongerekend ongeveer 550,- euro. Was een aanbieding/actie en dat was net voor de zomer, ik denk medio mei.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...