Ga naar inhoud


ps3 2 weken terug gekocht: nu standaard verlaagd met € 100,-


djpetit

Aanbevolen berichten

In eerdere berichten schreef ik dat ik na wikken en wegen uiteindelijk mijn nieuwe game-console heb gekocht. Echter nu lees ik in diverse media dat deze nu landelijk met € 100,- verlaagd is ivm het feit dat Sony begin september met een nieuwe ps3 op de markt komt.

 

Kan ik nu nog iets doen richting de winkel waar ik hem heb gekocht ? Want in 2 weken tijd een prijsverlaging van € 100,- vindt ik erg veel !!!!

 

mvgr,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee.

 

Zal lekker worden... Als de PS3 nu 100 euro omhoog was gegaan in prijs was je toch ook niet naar de winkel gegaan om 100 euro extra neer te leggen?

 

Ik heb dit in het verleden heel veel meegemaakt toen ik nog in een PC winkel werkte. De regel, en volgens mij de wet ook, is dat je de prijs moet betalen die is overeengekomen bij het aangaan van de overeenkomst. Die overeenkomst is dus het afrekenen aan de kassa voor de meeste spullen.

Er zijn mensen die proberen hun apparaat terug te brengen en geld terug te krijgen, maar dat is maar zeer beperkt mogelijk... En al helemaal als de unit gebruikt is.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Big fellow
Nee.

Zal lekker worden... Als de PS3 nu 100 euro omhoog was gegaan in prijs was je toch ook niet naar de winkel gegaan om 100 euro extra neer te leggen?

Ik heb dit in het verleden heel veel meegemaakt toen ik nog in een PC winkel werkte. De regel, en volgens mij de wet ook, is dat je de prijs moet betalen die is overeengekomen bij het aangaan van de overeenkomst. Die overeenkomst is dus het afrekenen aan de kassa voor de meeste spullen.
Er zijn mensen die proberen hun apparaat terug te brengen en geld terug te krijgen, maar dat is maar zeer beperkt mogelijk... En al helemaal als de unit gebruikt is.


Thanx,

maar ik voel me zo ge^%$@#@.
Ik snap dat Sony of andere leveranciers in prijs willen zakken. Ik kan daar prima in komen, maar doe het dan desnoods stapsgewijs. Of een kleiner bedrag.

Als je melk koopt bij de Appie die normaal gesproken 1,60 per liter kostte en nu zou je inkeer nog maar 0,20 cent betalen doe voel je je als consument echt beetgenomen !!

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk had je eerst wat meer onderzoek moeten doen. Dat die nieuwe er in september aankomt zal wel eerder bekend geweest zijn. Dus dan kan je wachten op de prijsverlaging.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kun je de ps3 nog retourneren en je geld terug krijgen of een tegoedbon krijgen. Dan zeg je gewoon dat de aankoop je niet bevalt.

 

Maar meestal geld retourrecht maar 8 dagen, maar het is het proberen waard.

 

mvg,

The Iron Maiden

 

 

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zul je altijd hebben. Soms heb je pech dat het al na een paar dagen gebeurt. Had je hem een jaar geleden gekocht was het anders geweest.

 

Misschien moet je je niet op die 100 euro richten, maar op het plezier dat je de afgelopen 2 weken ermee hebt gehad. Dat is zeker wel 100 euro waard geweest, toch?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hij wordt goedkoper en beter, standaard komt er nu 160GB in,

dat had je allemaal kunnen weten als je toen PS3 gegoogeld had, want het is al een tijdje bekend.

Helaas heb ik je bericht toen niet gelezen, anders had ik je gewaarschuwd; ik wilde er nl ook een kopen maar las op tijd dat er een nieuwere, betere,goedkopere in het najaar uitkomt.

Ik koop hem eigenlijk alleen maar voor de Blue-ray speler.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
BigFellow heeft wel gelijk, maar toch zou ik het proberen bij de winkel.
Je weet immers maar nooit !


Inderdaad.Niet geschoten is altijd mis.Met een beetje aandringen en vervelend doen wil er nog wel eens iets lukken hoor.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ach..met die computer zooi. Dat heeft zijn levenseinde al bereikt op het moment dat je de winkel uitloopt.

 

Laatst kocht ik een nieuwe BlackBerry. Ik apetrots dat ik zo´n ding had...liep er lekker mee de blitz af te steken bij mijn collega´s totdat 2 weken later een ander weer net een wat nieuwere had. Meer geheugen, beter alles, weet ik veel...

 

Zo is het nou eenmaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edbe
aha, idd niet leuk,
maar je had dit misschien kunnen verkomen door idd eens te gaan snuffelen op het net....daar stond het ongetwijfeld ergens dat het eraan zat te komen.


ja en dan wacht je twee weken en koop je het als nog en dat wordt het twee weken later weer goedkoper.
maar nu je het gekocht hebt, heb je er tenminste al twee weken van kunnen genieten.
dat gevoel van er te veel voor betaald hebben, had je anders twee weken later gehad.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
Origineel bericht van: edbe
aha, idd niet leuk,
maar je had dit misschien kunnen verkomen door idd eens te gaan snuffelen op het net....daar stond het ongetwijfeld ergens dat het eraan zat te komen.


ja en dan wacht je twee weken en koop je het als nog en dat wordt het twee weken later weer goedkoper.
maar nu je het gekocht hebt, heb je er tenminste al twee weken van kunnen genieten.
dat gevoel van er te veel voor betaald hebben, had je anders twee weken later gehad.


Tja,
google echter niet aan gedacht. De ps3 uiteindelijk uit emotie gekocht. Wilde toch echt de console hebben. Inderdaad ook al de afgelopen tijd erg veel plezier gehad met de ps3.....maar feit blijft ik vind een prijsdaling van € 100,- erg fors.

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...