Ga naar inhoud


AZbox Premium HD lukt mij niet CCcam te laten draaien


Zolder

Aanbevolen berichten


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Hoi allemaal.

 

Heb toch nog een klein propleem met CCcam. blush

Hij opent bepaalde zenders niet. TCM Disc.hd

en bij Eurosport 1 is hij Engels als ik hem op NL. zet

loopt hij vast. Prio al vervangen maar helpt niet ook met

andere firmware (oudere) geen resultaat .

Weet iemand hier een oplossing voor?

 

Gr.Zolder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast GreatOne512

hoi allemaal,

 

ik probeer al een tijdje cccam 2.1.1 werkend op mijn azbox premium hd.Ik heb al verschillende tutorials gevolgd en ik krijg dan ook op de url http://ipvanazbox:16001 te zien dat de box netjes connectie maakt met de servers. MAAR er komt geen beeld. Alles is scrambled. De bestanden staan in de juiste folders en ze hebben de juiste rechten. CCcamCAS draait wel, alleen ondersteund deze naar mjn weten maar 1 c-line. Ik heb begrepen dat het aan de prio file kan liggen, maar ik snap niet hoe ik deze zou moeten aanpassen. Kan mij iemand uitleggen hoe ik cccam 2.1.1 werkend krijg op mijn azbox? Pretty please with extra sugar on top :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCcamCAS???

 

Das niet CCcam 2.11 maar de 0.2 versie deze werkt niet met SECA3.

 

Us kijken of ik hier mijn bestanden kan toevoegen

 

lib.rar uitpakken en in de dir EMU zetten( complete map) alle files in die map op 755 zetten en C regel aan CCcam.cfg toevoegen.

OpenXCAS.rar uitpakken en ook in de map EMU zetten ( de oude die erin staat/stond verwijderen )alle bestanden erin ( en in de subdir ) op 755 zetten, reboot en de boel werkt.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: GreatOne512
hoi allemaal,

ik probeer al een tijdje cccam 2.1.1 werkend op mijn azbox premium hd.Ik heb al verschillende tutorials gevolgd en ik krijg dan ook op de url http://ipvanazbox:16001 te zien dat de box netjes connectie maakt met de servers. MAAR er komt geen beeld. Alles is scrambled. De bestanden staan in de juiste folders en ze hebben de juiste rechten. CCcamCAS draait wel, alleen ondersteund deze naar mjn weten maar 1 c-line. Ik heb begrepen dat het aan de prio file kan liggen, maar ik snap niet hoe ik deze zou moeten aanpassen. Kan mij iemand uitleggen hoe ik cccam 2.1.1 werkend krijg op mijn azbox? Pretty please with extra sugar on top :D


Staat je dvbapiCAS wel aan?

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...