Ga naar inhoud


AZbox Premium HD lukt mij niet CCcam te laten draaien


Zolder

Aanbevolen berichten

Gast GreatOne512

Nou ik heb het weer geprobeerd,

Ik heb exact opgevolgd wat men hier heeft geadviseerd (mijn dank is groot), maar ik krijg nog steeds geen beeld.

Als ik op http://ipvanazbox:16001 kijk zie ik het volgende onder servers:

 

Server connections: 3

+----------------------------+------------+---------+--------+----------------+-------+-------------------------------+

| Host | Connected | Type | Version| NodeID | Cards | CAID/Idents |

+----------------------------+------------+---------+--------+----------------+-------+-------------------------------+

|<ipadress>:<poort> |00d 00:02:22|CCcam-s2s|2.1.2 |1d52223195e15492| 155 | |

|<ipadress>:<poort>|00d 00:02:22|CCcam-s2s|2.1.2 |d57147e47ae662c | 161 | |

|<ipadress>:<poort>|00d 00:02:22|CCcam-s2s|2.1.2 |4b9f7b0f109c15b8| 43 | |

+----------------------------+------------+---------+--------+----------------+-------+-------------------------------+

 

 

Onder de knop Entitlements zie ik niks en onder de knop Providers ziek ik een waslijst, enige vreemde hier is dat er onder provider name steeds unknown staat.

 

De geposte prio file heb ik overgenomen, misschien is deze wel niet helemaal goed voor mijn voorkeuren. Ik heb namelijk geen nl zenders enzo. Ik kijk alleen op 28.2 Oost en voornamelijk naar Sky Sports etc...

 

Iemand nog suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast GreatOne512

Yeahhhhhhhhhhhhhh,

 

Eindelijk werkt het!!!

Ik heb alleen nog niet beeld op bepaalde bollywood kanalen, maar dat had ik in het verleden ook al niet.

Wat ik heb gedaan is de prio file helemaal leeg maken.

Toen deed ie het ineens.

Maar ik denk dat de prio file toch wel handig kan zijn.

Kan iemand mij richting een tutorial wijzen waar het opmaken van een prio file wordt uiteengezet?

 

Nogmaals dank!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de laatste versies (2.1.x) moet je juist geen PRIO file gebruiken. Daarmee kun je rare zaken krijgen. In het verleden had ik een PRIO bestand in gebruik vanwege de gedeelde CAID's bij TV Vlaandere/UPC Direct en Canal Digitaal kanalen (ignore gegeven op de 0100:006c) en met de upgrade naar 2.1.0 bleek het niet meer te werken. Het verwijderen van het prio bestand bleek in dat geval voldoende.

 

Bij lagere versies kan het juist wel enorm goed werken.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast GreatOne512

Hmm, dan maar geen prio file :D

 

Ik heb wel nu even ondenkt dat ik geen HD kanalen kan scannen met de scan functionaliteit van de Azbox. Ik heb een huis-tuin-en keuken LNB. Kan het hier aanliggen. Ik krijg Sky Sports HD etc... niet als ik een scan uitvoer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast GreatOne512

Nog meer yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...!!!

 

HD kanalen gaan allemaal open...!!!

 

Alleen merkte ik gisteren op dat de kanalen die unscrabled worden door cccam niet meer afgespeeld worden na opname. Is dit probleem bekend...? en zo ja, is er een fix voor. Als ik een bestand probeer af te spelen zegt de azbox unsupported format.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: GreatOne512
Nog meer yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...!!!

HD kanalen gaan allemaal open...!!!

Alleen merkte ik gisteren op dat de kanalen die unscrabled worden door cccam niet meer afgespeeld worden na opname. Is dit probleem bekend...? en zo ja, is er een fix voor. Als ik een bestand probeer af te spelen zegt de azbox unsupported format.

Hallo,

Opnemen werkt niet via CCcam.

Greetz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...