Ga naar inhoud


Eigen subforum Azbox HD


Gast Willy-NL

Aanbevolen berichten

Hallo Crew,

 

Er word zo veel gepost over de Azbox HD dat ik van mening ben dat het overige forum onoverzichtelijk word. Zou het niet tijd worden om een sub forum aan te maken? Ik weet dat er een tijdje terug ook zo'n topic was en jullie het te vroeg vonden ik denk dat het er nu wel tijd voor is.

 

Greet Z

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Willy-NL
Hallo Crew,

Er word zo veel gepost over de Azbox HD dat ik van mening ben dat het overige forum onoverzichtelijk word. Zou het niet tijd worden om een sub forum aan te maken? Ik weet dat er een tijdje terug ook zo'n topic was en jullie het te vroeg vonden ik denk dat het er nu wel tijd voor is.

Greet Z


Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Aan het aantal berichten is wel te zien dat de box steeds populairder aan het worden is. Bovendien lijkt het me inderdaad voor het overzicht (ook voor de moderators natuurlijk) handiger als azbox een eigen forum krijgt, en niet een moeilijk te vinden sub-forum cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ook graag een eigen subforum. Wellicht dat dit ook de populariteit ten goede komt van de box. Mijn verwachting is (ja ja, nog steeds) dat dit een topper gaat worden. Wel is het dan zaak dat FW 1.0 op korte termijn verschijnt. Wellicht is dit een mooi moment voor een subforum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

De meeste willen een eigen sub forum, vind alleen erg jammer dat er geen mod gereageerd heeft. Zelfs de Katrein heeft een eigen sub forum terwijl daar lang niet zo veel word gepost als de Azbox. Waarom de ene ontvanger wel en de andere niet. Ik snap wel dat niet elke ontvanger een eigen forum kan hebben maar een box waar dagelijks over word gepost lijkt me wel.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...