Ga naar inhoud


Wavefrontier, 19.2, 28,5 en de 13.0 doen het, alleen de 23,5 krijg ik niet binnen


pizzaman323

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ben bezig met een wavefrontier.

 

Ik wil met mijn Wavefrontiert90 de 19.2, 23,5, 28,5 en de 13.0 binnen krijgen. De 19.2 heb ik op het midden, de '0'. De 13.0, de 19.2 en de 28,5 krijg ik goed binnen, alleen de 23,5 niet.

Is deze zo zwak en moeilijk te pakken?

 

Groeten,

 

Pizzaman.

Groeten Pizzaman.

-----------------

DM800HD-SE, Philips 7072, Wavefrontier T90 wokje.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die is zeker niet zwak en moet je makkelijk te pakken kunnen krijgen. Heb je het sheet van Holles gebruikt en de handleiding van Duwgati? Die kan je hier vinden.

 

Het is belangrijk dat de T90 waterpas staat. Het pas leg je op de armen.

 

Daarna richt je de "0" zo perfect als mogelijk.

 

Dan zet je bijvoorbeeld de 28.2 op de rail en draai je de gehele schotel naar waarschijnlijk 94-95 graden.

 

Als de 28.2 ook super staat dan moet je 13.0 en 23.5 direct kunnen vinden als je ze op de goede plek op de rail hebt. Ik heb het in het sheet van Holles opgezocht en met 19.2 precies op de "0" krijg je

28.2 op -10,1

23.5 op -4,3

13.0 op 6.5

 

Met die laatste op 6.5 kom je misschien precies bij 1 van de houders van de rail uit maar dan moet je bij alles wat optellen of aftrekken. 19.2 kan wel je zogenaamde "0" blijven alleen moet je de schotel draaien naar 94 of 96 graden ongeveer (afhankelijk van optellen of aftrekken).

 

Veel succes pizzaman323!

 

Groet, Dave

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

blush

Heb het al voor elkaar. Bij de signaal zoeker stond een niet juiste transponder geselecteerd. Ik had de ladder al aan de kant gegooit en was al maar wat over de andere sats aan het zappen en kwam even langs die 23.5. Warempel deed die het!

Dus ik meteen die signaal zoeker die ik op de dm800 had geïnstalleerd (Pli software), en daar vond ik mijn 'fout'.

 

Bedankt voor jullie snelle reacties!

 

Groeten,

 

Pizzaman.

Groeten Pizzaman.

-----------------

DM800HD-SE, Philips 7072, Wavefrontier T90 wokje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...