Ga naar inhoud


[XS4ALL] Storing ADSL Only


NINjak

Aanbevolen berichten

Het is weer eens zo ver en na de laatste storing zag het er nog/weer zo goed uit. Zoals hieronder staat hebben wij thuis vanaf gisteren 21:00-21:30 idd. geen internet meer.

 

Code:
Storing ADSL Only ex-Demon en ex-HCCnet   (08-09-2009)gemeld door Timo op 08-09-2009, 21:37begintijd: 21:00, duur: 2 uurDoor een storing in het XS4ALL Only netwerk heeft er een netwerk onderbrekingplaatsgevonden voor voormalig Demon en HCCnet ADSL klanten. 

Gelijk weer een beetje meer drang voor het overstappen naar een andere internet provider al wil ik er wel een zonder beperkingen (zoals een eigen mailserver thuis kunnen draaien) wink

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niet zo heel vaak, de laatste keer was bij die landelijke ADSL-Only storing en daarvoor was het een keer het modem (kan ik XS4ALL niet aanrekenen). Elke storing duurt voor je gevoel altijd te lang.

 

In verhouding is het wel meer dan dat ik van XS4ALL en Demon (ik ben ex-Demon en daarvoor trouwens ook XS4ALL) gewend ben.

 

Maar hij doet het inmiddels weer... (gelukkig) alles bij elkaar wel meer dan een halve dag eruit gelegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het niet te vaak voorkomt, tja, een 100% uptime garandeerd geeneen isp.

demon internet van weleer garandeerde een uptime van 99% (en haalde dat ook op 1% na smile ).

backup via de kabel (argh) niks ? een goedkoop abbootje, of een 3G abbootje (heb je meteen een excuus een iphone aan te schaffen smile ).

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet ook wel dat ze geen 100% uptime kunnen garanderen ze zijn teveel afhankelijk van allerlei factoren waar ze zelf (de adsl providers in het algemeen) niks aan kunnen doen.

 

Ik heb ook zitten denken aan internet via de kabel (als backup) erbij te nemen maar dan moet ik ook minimaal het "analoge pakket" nemen en wordt het toch allemaal toch weer duurder. Ik heb helemaal geen tv via de kabel want zolang ik geen DVB-C kaartje in me SAT/HTPC kan gebruiken komt UPC er hier echt nog niet in (als tv provider). wink

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...