Ga naar inhoud


Iphone 3GS Unlocken en Jailbraik


Nowtv

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Lijkt me handiger om bovengenoemde site in de gaten te houden. Daar hoor je dit soort nieuws als eerste meestal.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zou je gelijk in kunnen hebben.

Heb al een beetje zitten lezen voor de 3.0 en 3.01 versie.

Echter zijn er ook een hoop valkuilen zoals ik lees.

Je moet het toestel met redsn0w benaderen.

Je hebt een firmware nodig voor het juiste toestel.

Ik kom tegen dat je voor de jailbreak Cydia en icy moet installeren.

En dan DFU mode inschakelen, en ik lees dat er veel zijn die de DFU mode niet in kunnen schakelen, en ik lees ook dat er een veel mensen ook niet meer uit die DFU mode kunnen komen.

 

Ik vraag me dan ook af hoe groot is het risico dat het toestel onbruikbaar wordt.

En hoe krijg ik zonder zorgen het toestel simlockvrij en kan ik software installeren uit nieuwsgroepen.

 

Je mag me ook via PM benaderen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 3.1 op je iPhone hebt staan, kun je voorlopig helemaal niets. De 3GS heeft een ECID om hem te beveiligen, en als je die niet heb uit kunnen lezen voor firmware 3.0 of 3.0.1 dan kun je je iPhone niet downgraden naar een lagere versie dan 3.1 en een unlock wordt voorlopig al helemaal niets.

Apple heeft de beveiliging een heel stuk verbeterd wat voor mij de reden was om een Italiaanse 3Gs te kopen (zijn af-fabriek simlockvrij), waardoor ik dus niet gebonden ben aan jailbreaken en unlocken...

 

Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Nowtv
Daar zou je gelijk in kunnen hebben.
Heb al een beetje zitten lezen voor de 3.0 en 3.01 versie.
Echter zijn er ook een hoop valkuilen zoals ik lees.
Je moet het toestel met redsn0w benaderen.
Je hebt een firmware nodig voor het juiste toestel.
Ik kom tegen dat je voor de jailbreak Cydia en icy moet installeren.
En dan DFU mode inschakelen, en ik lees dat er veel zijn die de DFU mode niet in kunnen schakelen, en ik lees ook dat er een veel mensen ook niet meer uit die DFU mode kunnen komen.

Ik vraag me dan ook af hoe groot is het risico dat het toestel onbruikbaar wordt.
En hoe krijg ik zonder zorgen het toestel simlockvrij en kan ik software installeren uit nieuwsgroepen.

Je mag me ook via PM benaderen.



Even voor de goede orde Als je jailbreaked kun je Cydia en/of Icy installeren. Dit geeft toegang tot veel leuke tools en speeltjes. Hieronder is Appsync waardoor je ipa's kunt installeren die je kunt downloaden.

Simlock vrij kan simpel zijn als je het er voor over hebt. Je koopt je simlock af bij je provider. Je hebt hem nu waarschijnlijk met veel subsidie en er dus weinig voor betaald. (ik heb hem gewoon simlockvrij gekocht)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz

Simlock vrij kan simpel zijn als je het er voor over hebt. Je koopt je simlock af bij je provider. Je hebt hem nu waarschijnlijk met veel subsidie en er dus weinig voor betaald. (ik heb hem gewoon simlockvrij gekocht)



Dat ligt er nogal aan, als ie uit Amerika komt is ie niet te unlocken door de provider, want AT&T staat dit niet toe...

Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pascalletje
Origineel bericht van: winwiz

Simlock vrij kan simpel zijn als je het er voor over hebt. Je koopt je simlock af bij je provider. Je hebt hem nu waarschijnlijk met veel subsidie en er dus weinig voor betaald. (ik heb hem gewoon simlockvrij gekocht)



Dat ligt er nogal aan, als ie uit Amerika komt is ie niet te unlocken door de provider, want AT&T staat dit niet toe...


Tja, dat kan gebeuren. Je weet dat je risico's loopt met zo'n aanschaf

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de 3GS met versie 3.01 en vindt het toestel helemaal niets.

Ik had hiervoor als extra toestel een Pda van HP, en dat was voor mij een vele malen beter apparaat.

De iphone heeft mij te veel nadelen.

 

* Accu zeer snel leeg (binnen een dag)

* Geen goede ondersteuning op de carkit m.b.t het telefoonboek

* Geen goede Remote Desktop naar een XP machine werkt zeer traag

* Ontvangst vele malen slechter dan met een normale GSM en vaak niet bereikbaar nu.

 

Dus ik geef hem terug aan mijn werkgever, en vraag weer een Pda met windows mobile.

Daar kan ik remote desktop redelijk op draaien, en voor service is dat wel even net zo handig als je van huis bent.

Beter als een laptop, of mini laptop mee sjouwen of een 3GS die daarmee gewoon niet werkt.

Of heeft iemand voor remote desktop een wel werkende tool.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Nowtv
Ik heb ook de 3GS met versie 3.01 en vindt het toestel helemaal niets.
Ik had hiervoor als extra toestel een Pda van HP, en dat was voor mij een vele malen beter apparaat.
De iphone heeft mij te veel nadelen.

* Accu zeer snel leeg (binnen een dag)
* Geen goede ondersteuning op de carkit m.b.t het telefoonboek
* Geen goede Remote Desktop naar een XP machine werkt zeer traag
* Ontvangst vele malen slechter dan met een normale GSM en vaak niet bereikbaar nu.

Dus ik geef hem terug aan mijn werkgever, en vraag weer een Pda met windows mobile.
Daar kan ik remote desktop redelijk op draaien, en voor service is dat wel even net zo handig als je van huis bent.
Beter als een laptop, of mini laptop mee sjouwen of een 3GS die daarmee gewoon niet werkt.
Of heeft iemand voor remote desktop een wel werkende tool.



Vreemd, bij mij werkt RDP prima en snel. Ik vind hem beter dan op mijn WM6.1 apparaat...
Accu duur is niet briljant. De update naar 3.1 heeft bij mij er voor gezorgd dat ik van krap 1 dag (zoals jij) naar ruim 2 dagen ben gegaan..
Geen problemen met Bluetooth... ik weet niet wat voor een carkit je hebt, maar misschien is er een update voor?
Ontvangst is niet super maar niet echt slecht, maar ik heb dan ook Vodafone wat een stuk beter is dan T-mobile. (zeggen ook collega's die vf en vriendin Tm hebben, beiden iphone)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...