Ga naar inhoud


Iphone 3GS Unlocken en Jailbraik


Nowtv

Aanbevolen berichten

Welke versie van RDP gebruik jij als ik vragen mag.

Ik probeer verbinding te maken met een XP professional machine.

Maar verder dan het een achtergrond kom ik niet.

De icoontjes komen gewoon niet op.

En dan heb ik op dat moment zelfs 3G netwerk.

Dus ik snap niet wat de reden is dat het bij jou wel goed werkt.

Alleen een andere versie van de tool ????

Een update naar 3.1 kan ik nu nog niet doen, ivm simlock.

 

De carkit van een kennis van mij met een nissan Qashqai geeft helemaal geen namen weer, alleen het nummer.

Ik met de nieuwste Ford kan wel alle namen en nummers zien, maar kan niet kiezen op de letter.

Ik moet beginnen met de A en dan doordraaien tot ik ben waar ik wil zijn.

Met mijn nokia kan ik gewoon de letter ingeven van welke ik wil.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik gebruik versie 2.1 van Mocha Remote Desktop

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ðeninux
Ik gebruik logmeIn echt super tooltje en aan te bevelen.


Werkt idd ook super.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hi,

 

Ik heb een Iphone 3GS met 32 GB aan boord software ver 3.0.1

 

Heef gewerkt maar ik ben in de menu geweest en daar stond wis of als wissen en heb gekozen voor als wissen, en nu zit ik met een simlock !!!

 

Hoe kan ik hem terug simlock vrij krijgen ?

 

Unlocken met Jailbraik maar hoe to do ?

 

Bedankt voor alle reactie van sat4all forum

 

Mvg Avalon560

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Avalon560
Hi,

Ik heb een Iphone 3GS met 32 GB aan boord software ver 3.0.1

Heef gewerkt maar ik ben in de menu geweest en daar stond wis of als wissen en heb gekozen voor als wissen, en nu zit ik met een simlock !!!

Hoe kan ik hem terug simlock vrij krijgen ?

Unlocken met Jailbraik maar hoe to do ?

Bedankt voor alle reactie van sat4all forum

Mvg Avalon560


Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, maar ik denk dat je op vliegtuigmode hebt gestaan. Normaal kun je als er simlock staat de boel simpel weer unlocken (de term simlock is ongelukkig gekozen, ik schrok ook de eerste keer) Druk op de bellen toets alsof je wilt gaan bellen er komt dan een soort popup zodat je kunt ontgrendelen, kies dit en je kunt je code intypen en de simlock verdwijnt. Nogmaals je vraagstelling is niet helemaal duidelijk...

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn iphone komt een (cd logo van itunes) en onderaan een usb cable verbinding met pijl naar boven, onderaan pijl voor naar recht te schuiven.

 

Als ik de onderste pijl naar recht schuiven dan kom op de display cijfer van 1 to 9 voor te bellen !!

 

Only emergencie cal,dus alleen hulp N° bellen

 

 

Mvg Avalon560

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan staat hij in herstelmode zo te zien

 

herstelmodus.png

 

Dus aan itunes hangen en je firmware wordt er opnieuw opgezet.

 

Ik raad je wel aan om eens naar de iphoneclub.nl te gaan, daar is veel gedetailleerde informatie te vergaren.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

volgens mij moet je gewoon een nieuw topic openen maar goed.

 

Werkt je gps wel in andere applicaties zoals "Kaarten" die er standaard op staat?

 

Trouwens bij Tomtom moet je heel veel geduld hebben eer je een fix hebt. Ik heb diverse pakketten getest op de Iphone maar ik vind persoonlijk Navigon nog het beste werken, misschien een tip?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Origineel bericht van: alejandro
Wat is de vlotte fix dan? ik hang nog op 3.1.. heb geen zin om voor één bugfixje een aantal uren bezig te zijn met herconfigureren...


Hij bedoelde Tomtom 1.2 en trouwens je iphone is na een update met jaibreak binnen een paar minuten weer zoals hij was hoor.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...