Ga naar inhoud


rytecxmltv.dat release 4 voor xmltvimport_0.6


Rytec

Aanbevolen berichten

@all,

 

In bijlage m'n nieuwe rytecxmltv.dat voor het verwerken van de epg data.

Hierin zitten nu ook de meest bekeken sky uk zenders in verwerkt.

Ik zou zeggen probeer het uit en laat me jullie op- of aanmerkingen weten.

 

de import duurt ca. 17min.

 

plaats deze met DCC of dergelijke in /etc/epgimport

Nu kan men de uk_radiotimes.dat en xmltv.dat best op disabled zetten en eventuele vorige rytecxmltv.dat bestand verwijderen. Daarna Enigma2 herstarten. en een manuele epgimport uitvoeren.

 

@Mike, wil je deze verwerken in de nieuwe release aub.

rytecxmltv.zip

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

is het niet verstandiger om per provider een *.dat bestand aan te bieden zodat gebruikers kunnen kiezen?

 

wanneer iemad alleen CDS nodig heeft is het absurd om hier 17 minuten over te moeten doen lijkt me...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
Ik kan perfect een totaallijst zoals nu en losse lijsten per provider aanbieden op m'n site.
Iedereen doet er dan mee wat ie wil.


dat lijkt me een perfecte oplossing voor iedereen!

al vast hartelijk dank....

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rytec,

 

goed werk zeg, werkt prima zo!!!

 

heb zelf nog even gekeken naar die b4u en zee, heb een xml bijgevoegd, zou je aan dat formaat wat hebben?

 

O ja, nog even 1 opmerking voor wie deze topic vers leest:

 

Heb zo her en der wel eens gelezen dat de plugin het niet deed in een ongepatched image:

 

Aan 3 voorwaarden moet voldaan zijn ongeacht welk ongepatched image je hebt:

1. in de .dat file in /etc/epgimport moet patched=0 staan (staat in rytec's datfile standaard op 1)

2. de plugin doet het niet als er niet al een (gemini.)epg.dat bestaat (wordt wss aangemaakt als de box maar lang genoeg aanstaat of bij b.v. Gemini als je autosave aanzet)

3. de directories /media/cf /media/hdd en /media/usb moeten aanwezig zijn

 

Punt 2 en 3 kwam ik achter omdat m'n gemini 4.4 de cf directory niet had, doe er je voordeel mee wink

 

O ja, nog 1 dingetje, wie de plugin zoekt, de download link staat iig hier EPG plugin v 0.6 uit de 84 pagina's draad wink

 

mvrgr

data.zip

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Obi Wan
Kunnen we de xmltv import plugin niet zodanig aanpassen dat vandaaruit de data wordt binnengehaald volgens de pakketkeuze die je zelf wilt?


volgens pagina 59 en 60 (sjama en arnoldl's postings) is het mogelijk om meerdere sources in 1 .dat file te zetten, dan kun je zelfs met een unpatched image van verschillende sources de epg combineren dus

ik kan me zo voorstellen dat wat jij wilt dus al bereikt is zodra de source-files uitgesplitst zijn


mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerder de plugin wat beter zien werken qua tijd, nu weer een uur verschil. Heb niets veranderd aan de file, gisteren klopte het nog wel... Daar gaat mijn prioriteit naar toe. Meer functies zijn welkom indien de basis goed werkt. Verder ben ik ook voor de optie om losse *.dat files te kunnen installeren voor de providers naar keuze.

 

Groet,

 

Chant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aardbeì
Origineel bericht van: Obi Wan
Kunnen we de xmltv import plugin niet zodanig aanpassen dat vandaaruit de data wordt binnengehaald volgens de pakketkeuze die je zelf wilt?


volgens pagina 59 en 60 (sjama en arnoldl's postings) is het mogelijk om meerdere sources in 1 .dat file te zetten, dan kun je zelfs met een unpatched image van verschillende sources de epg combineren dus

ik kan me zo voorstellen dat wat jij wilt dus al bereikt is zodra de source-files uitgesplitst zijn


mvrgr


Ik denk dat obi wan zou willen kunnen selecteren in een epgimport config en daar de providers aanvinken die verwerkt moeten worden.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aardbeì
Hoi Rytec,

goed werk zeg, werkt prima zo!!!

heb zelf nog even gekeken naar die b4u en zee, heb een xml bijgevoegd, zou je aan dat formaat wat hebben?

O ja, nog even 1 opmerking voor wie deze topic vers leest:

Heb zo her en der wel eens gelezen dat de plugin het niet deed in een ongepatched image:

Aan 3 voorwaarden moet voldaan zijn ongeacht welk ongepatched image je hebt:
1. in de .dat file in /etc/epgimport moet patched=0 staan (staat in rytec's datfile standaard op 1)
2. de plugin doet het niet als er niet al een (gemini.)epg.dat bestaat (wordt wss aangemaakt als de box maar lang genoeg aanstaat of bij b.v. Gemini als je autosave aanzet)
3. de directories /media/cf /media/hdd en /media/usb moeten aanwezig zijn

Punt 2 en 3 kwam ik achter omdat m'n gemini 4.4 de cf directory niet had, doe er je voordeel mee wink

O ja, nog 1 dingetje, wie de plugin zoekt, de download link staat iig hier EPG plugin v 0.6 uit de 84 pagina's draad wink

mvrgr


THX voor de tips
hier stond de file inderdaad op gepatch terwijl ik nablio draai
nu komen de andere zenders ook binnen.

Komen NGC HD Discovery HD ook nog een keer erbij?

super pluging TOP

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...