Ga naar inhoud


Betaling abonnement


HenkieZwenkie

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: HenkieZwenkie
Hallo,

Weet iemand hoe het zit met het volgende.

Ik had een jaarcontract bij CDS. Dit is afgelopen op 31 augustus. Ik heb nu nog steeds beeld maar er is al 2 maanden geen bedrag meer afgeschreven van mijn bankrekening.

Kan dit kloppen ?

Mvg,

Henk



Ssssssssss. whistle

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HenkieZwenkie
Hallo,

Weet iemand hoe het zit met het volgende.

Ik had een jaarcontract bij CDS. Dit is afgelopen op 31 augustus. Ik heb nu nog steeds beeld maar er is al 2 maanden geen bedrag meer afgeschreven van mijn bankrekening.

Kan dit kloppen ?

Mvg,

Henk


Heb je wel al een schrijven gehad van CD dat ze je abbo zullen beeindigen?Daar staat dan de datum op ingevuld waarop je kaart word afgesloten.Als ze dit niet doen is het hun probleem.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zit op dit moment zo, de laatste abonnementsinningen voor de maand september zijn geind half augustus.

De maand oktober wordt volgende week geind door Canal digitaal

;dus dan is het nog even wachten tot volgende week of je abonnement ook inderdaad eind augustus is beeindigd.

Wil je het eerder weten dan kun je eventueel bellen of proberen om een account aan te maken op mijn canal digitaal.

Als dit laatste niet lukt dan is op zeker je abonnement beeindigd, lukt het wel dan is je eventuele opzegging niet aangekomen bij CD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HenkieZwenkie
Op mijncanaldigitaal staat een einddatum van 30-09-2009. Maar ik wil mijn contract niet beeindigen. Wordt dit niet stilzwijgend verlengd ?


Canaldigitaal wil schijbaar deze maand geen geld,normaal wordt het geld bij mij afgeschreven rond 25 sept,nu 2 okt,en nog niets afgeschreven!

Ook bij(mijncanaldigitaal) nota online,staat nog steeds als laatse rekening, 14-08-2009,dus ook niet bij gewerkt,vreemd....

Einddatum van 30-09-2009,is normaal,want je kunt nu per maand opzeggen!

groetjes boekkie

 

 

 

Dreambox (DM 8000S) (DM 7025S)met open PLi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boekkie
Origineel bericht van: HenkieZwenkie
Op mijncanaldigitaal staat een einddatum van 30-09-2009. Maar ik wil mijn contract niet beeindigen. Wordt dit niet stilzwijgend verlengd ?


Canaldigitaal wil schijbaar deze maand geen geld,normaal wordt het geld bij mij afgeschreven rond 25 sept,nu 2 okt,en nog niets afgeschreven!

Ook bij(mijncanaldigitaal) nota online,staat nog steeds als laatse rekening, 14-08-2009,dus ook niet bij gewerkt,vreemd....

Einddatum van 30-09-2009,is normaal,want je kunt nu per maand opzeggen!


Blijkbaar gaan ze over op 2 maandelijks factureren en innen. Ik heb vorige keer ook voor 2 maanden betaald en het lijkt erop dat dat deze maand weer gebeurd.

Vu+ Solo 4k, VTi 13.x, 1000GB HDD
Visiosat Bi-satellite G4 QUADRO
Astra 1, 2, 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn maandelijkse update ook nog nog niet gehad staat nog steeds op 31-10-2009,al een paar maal nieuwe activatie aangevraagd maar geen update het is een seca 2 kaart in een dreambox 7020 met cccam 2.12,anders nooid geen probleem maar er komt nu geen update binnen

Andre

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb een seca 3 kaart en die staat nu op 2/12/2009 alleen kan ik nu geen enkele zender meer zien (alleen degene die nu fta uitzenden)

 

ik zie dat de factuur op 3/10 is verstuurd, of het moet komen doordat mijn abbo op 30/9 afliep (zag ik net) maar ze hebben wel een factuur gestuurd dus blijft vaag

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...