Ga naar inhoud


[Strong 8000] software update 8000 maar welke


seije017

Aanbevolen berichten


veel opmerkingen, ik heb win 98 en heb een hp printer geinstalleerd, krijg de generic er niet op omdat win98 niet lekker loopt en op mijn originele win 98 disk vind ik de driver niet.

Ik heb parellel e serieel aangesloten, de kaart is een geactiveerde s3 kaart . Ook in cha mode zie ik op mijn tv,steek kaart in de module, dit blijft de ontvanger altijd vragen wat ik ook doe, welke knop ik ook indruk.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je wel de goeie parralel kabel

zo uit mijn hoofd moet dat een printerverleng kabel zijn.

en volgens mij gaat het ook niet lukken met een hp printer en moet je echt een text only printer geinstalleerd hebben.

nu komt bij mij de vraag op als je de ontvanger alleen op de tv aansluit en niet in de cha stand zet dan de kaart in de linker gleuf met de chip naar beneden dan zou het toch echt goed moeten zijn.

 

ps kan je wel in menu komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

printerkabel is ok, heb ik ook altijd met mijn pioneer gebruikt.

Ik kom niet meer in het menu, de ontvanger staat gewoon keihard vast, ik heb 3 seca3 kaarten en nog enkele ouders kaarten en of goldkaarten waar dit type ontvangers altijd fta op gaan spelen. Het enige scherm wat ik zie is, steek de kaart erin en verder niets. Aanzetten en tegelijk indrukken van alle toestcombinaties helpt ook niet, ontvanger blijft in deze modus terugkomen.

 

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat al heel vreemd is dat je in CHA mode nog beeld uit de Styrong krijgt (beels in dit geval met de melding dat je de kaart er in moet steken).

 

Ik weet uit ervaring dat je normaal gesproken GEEN beeld krijgt in CHA mode. Zie je dan ook echt CHA in het display van de ontvanger?

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt hoor, in cha modes geen beeld maar, na weken klooien is het dan toch gelukt dat de ontvanger weer werkt. Vraag mij niet om alle details maar door te rommelen met de kaart en vele toets combinaties in te drukken kwam ik in het menu. Vervolgens kanaal 14 geslecteerd en voila beeld op 14. Daarna naar 1 en de melding van kaart was weg. Voorlopig werkt hij weer ook met s3 kaart.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wist niet waar ik deze vraag moest plaatsen vandaar maar hier,

ik heb een strong 8000 gekregen voor op de slaapkamer ik gebruik hem al een tijdje maar nu wil ik de kanalen op volgorde zetten, weet niet hoe dit moet, de eerste 10 zenders staan goed maar dan wil ik de regionale er achter zetten.

in het menu slaat hij kanalen verplaatsen/ verwijderen en toevoegen over.ik kan wel zoeken ed maar verder niet.

heb op de site wel een link gevonden, maar die werkt niet meer

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...