opie Geplaatst: 18 oktober 2009 Delen Geplaatst: 18 oktober 2009 Na een nieuwe win XP setup op de 1ste partitie van de schijf met 2 partities. Kan nu alleen de 2de partitie niet benaderen, staat wel active, maar hij wil alleen maar formateren als ik hem open, maar dat wil ik niet want daar staat mijn data op! Iemand een suggestie hoe ik bij mij gegevens kan komen? gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satencom Geplaatst: 18 oktober 2009 Delen Geplaatst: 18 oktober 2009 schijf in een andere computer plaatsen en kijken dat er nog wat op staat ik denk dat de partitie beschadigt is je kunt met een recovery programma het meeste wel weer terug krijgen kijk hier ook even Partition Find and Mount Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opie Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2009 Hoi, Is gelukt met een progje "Partition Find and Mount" Dank voor de hulp. gr Opie Mag dus slotje op! Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Psychosammie Geplaatst: 19 oktober 2009 Delen Geplaatst: 19 oktober 2009 Een tip nog. Niet iedereen zal het met mee eens zijn maar ik vind partities ondingen. Een tweede harde schijf kost geen drol meer. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opie Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2009 Helemaal eens! Heb nu ook geen partities meer. Een kleine HDD 120 GB) voor het OS en een grote HDD (500 GB)voor de data en een externe voor de back-up's gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen