Ga naar inhoud


ITV-HD op Vantage


endurance

Aanbevolen berichten

Ik krijg genoemd kanaal niet op m'n Vantage 8000s. Ik weet dat je de Vpid handmatig moet invoeren en ook de apid en pmt moet wijzigen, wat ik ook gedaan heb. Toch, moet ik constateren dat het tv-schermpje op zwart blijft. Heeft iemand de 'healing hands' voor mij.

Met vriendelijke groeten:

Jan

 

Al sille de bern strie frette, de lytse man sil wille ha

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op mijn Nanoxx, die voor wat betreft software gelijk is aan de Vantage (alleen andere menu lay-out) gebruik ik VPID 3401, APID 3402, PCR 3401, video type H.264 en audio MPEG (in tegenstelling tot wat je zou verwachten, de zender gebruikt volgens de info-button dolby)

 

Alleen met die instellingen krijg ik beeld en geluid...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook de Vantage 8000. ITV-HD wordt gewoon gevonden bij een transponder scan op de juiste frequentie, je hoeft daar niets extra`s voor te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een normale scan, en ook bij blind scannen, wordt hier ITV-HD niet gevonden.

Na handmatige instellingen ook niet (gaat bij deze ontvanger ook niet zo handig).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is te vinden op dvb geen s-2 de pids zijn v 3401- a3402 - pcr3401 en er moet worden ingevuld bij video h264 , audio dolby dig, mode dolby en zit op de transponder 11426 h 27500 en dit is gelijk de freesat netwerk search

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien heb je hem wel zonder naam in de lijst staan ,En itv is bijna nooit een, uitzending ,alleen een stand beeld dat ze momenteel niet uitzenden ps er moet buiten de pids ook bij video waar( standaardmpeg2 staat h264 worden ingevuld) en bij audio dolby dig

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat hij niet ergens in de alles lijst, want hij krijgt geen zendernaam maar user en nr, HET is geen S2 transponder maar dvb. En Het video h 264 en audio dolby moet handmatig en de pids worden ingevoerd ,vergeet niet dat er opgeslagen moet worden na vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is allemaal het probleem niet: het kanaal komt prima in de lijst. En zoals gezegd wordt het kanaal met prima kwaliteit ontvangen. Alleen maakt hij er geen beeld van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zou ik het nog eens proberen ,wanneer er op het moment daadwerkelijk een uitzending is , ik heb nog geen probleem met itv hd gehad , bij updaten volgt u toch wel de juiste procedure ? firmware inladen- settings ,kanalen , timer en x opslaan , fabrieksreset en dan de kanalen enz er weer in, werkt het dan nog niet komplete sat wissen en weer opnieuw inlezen laten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe het ook zij: met de Scena 5 heb ik, met exact dezelfde parameters als bij de Vantage, wel beeld op ITV HD!

En ik heb idd de ervaring dat er soms geen beeld is op een zender van een ingelezen channellist: na opnieuw scannen wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...