Ga naar inhoud


ITV-HD op Vantage


endurance

Aanbevolen berichten

Dat de ene ontvanger wel beeld levert ,wil nog niet zeggen dat de andere ontvanger dan niet deugd . Het kan er bijv aan liggen dat de antenne net te weinig signaal levert voor de ene en niet voor de ander, (dat ligt aan de gevoeligheid van de ontvanger) Ik heb in mijn ontvanger nog nooit een kanalen lijst van derden overgenomen , alleen lijsten door manueel nit zoeken.(niet blind search) bijv op 28,2 op de`` beruchte`` dvb transponder van itv hd daar krijg je dan de freesat search. Ik zou zeggen als dit niet lukt met itvhd bij u . probeer dan eens bij een gebruiker waar het wel lukt aan te sluiten . ps , soms is een ci module de schuld van niet kunnen krijgen van een zender, zelfs als die module er niet voor bedoeld is .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je moet even handmatig zoeken op 11426H 27500 op Astra 2. (als deze niet bestaat even toevoegen)

 

Dan de volgende settings:

Zoek modus: PID

PID-video: 3401

VIDEO: H264

PID-audio: 3402

Audio: DolbyD

PCR PID: 3401

 

En voila, het bericht dat er op dit moment geen uitzending is...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Je moet even handmatig zoeken op 11426H 27500 op Astra 2. (als deze niet bestaat even toevoegen)

Dan de volgende settings:
Zoek modus: PID
PID-video: 3401
VIDEO: H264
PID-audio: 3402
Audio: DolbyD
PCR PID: 3401

En voila, het bericht dat er op dit moment geen uitzending is...
Je mag toch aanemen dat dat wel duidelijk moest zijn nu.Anders moeten ze toch echt even de handelaar bij de oren hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
Je mag toch aannemen dat dat wel duidelijk moest zijn nu. Anders moeten ze toch echt even de handelaar bij de oren hebben.

Jawel hoor, ik heb toch al een paar maal gezegd dat alles volstrekt duidelijk is en was en dat ik hem met de Scena 5 ook zonder problemen krijg maar met de Vantage niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: 44piet
Je mag toch aannemen dat dat wel duidelijk moest zijn nu. Anders moeten ze toch echt even de handelaar bij de oren hebben.

Jawel hoor, ik heb toch al een paar maal gezegd dat alles volstrekt duidelijk is en was en dat ik hem met de Scena 5 ook zonder problemen krijg maar met de Vantage niet.
O ja als het duidelijk was, dan had u toch beeld , en dat heeft u niet dus ,volgen 2 conclusie`s , U begrijpt het niet helemaal of de ontvanger deugt niet , En sluit hem aan bij de handelaar of kennis of wie ook die een werkende vantage met itv hd heeft .mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...