Ga naar inhoud


Azbox forum


Ron

Aanbevolen berichten

Naar wens hierbij "jullie" Azbox forum.

Dit forum had er al veel eerder kunnen zijn als er niet aan paar figuren zouden zijn geweest die vanwege eigen belang in hun winkeltje ons bijna wilde dwingen dit forum aan te maken.

Dergelijk gedrag bewerkstelligd juist het tegenovergestelde resultaat.

Wel hierbij nogmaals een duidelijk waarschuwing:

Er wordt geen reclame gemaakt via sat4all, dus ook niet via PM!

Er is vandaag al weer iemand definitief buiten gezet die via PM zijn eigen winkel aan het promoten was.

In onze huisregels staat duidelijk dat dit soort gedrag op sat4all niet toegestaan is!

Veel plezier met dit forum.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Toxic[Q
]Naar wens hierbij "jullie" Azbox forum.
Dit forum had er al veel eerder kunnen zijn als er niet aan paar figuren zouden zijn geweest die vanwege eigen belang in hun winkeltje ons bijna wilde dwingen dit forum aan te maken.
Dergelijk gedrag bewerkstelligd juist het tegenovergestelde resultaat.
Wel hierbij nogmaals een duidelijk waarschuwing:
Er wordt geen reclame gemaakt via sat4all, dus ook niet via PM!
Er is vandaag al weer iemand definitief buiten gezet die via PM zijn eigen winkel aan het promoten was.
In onze huisregels staat duidelijk dat dit soort gedrag op sat4all niet toegestaan is!
Veel plezier met dit forum.

Ron


Ron en anderen,

Dank voor deze oplossing.
Top.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Origineel bericht van: wian
Bedankt voor het subforum!

(Hoewel ik net in mijn hoofd gehaald heb dat ik mijn spaargeld aan een dm8000 moet besteden en de AZbox dus plaats moet maken :D )


Verstandige beslissing. Er is niets beters:-)


Ik ben al een tijdje dit forum aan het lezen, vooral m.b.t de AZbox.
Wat mij met name opvalt is de eerste post in deze thread van Toxic over het reclame maken van diverse lieden.
Ook kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat je zelf ook niet helemaal schoon bent, in het "afkraken" van de AZbox, en het ophemelen van de Dreambox; dat laatste riekt ook naar reclame maken.

natuurlijk, iedereen heeft zijn eigen voorkeur, maar het zou iemand sieren (met name een moderator) om objectief te blijven in deze.......
Link naar reactie
Delen op andere sites

Luister "vriend". Ieder mens heeft een eigen voorkeur, een eigen mening, eigen ervaringen (zélfs moderators). Het uitspreken van deze is heel iets anders dan regelrechte reclame maken waarbij je mensen notabene naar je eigen shop verwijst!

Als jij met je derde bericht al het "recht" denkt te hebben om een moderator op zijn plaats te (denken kunnen) zetten, heb je het mis.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gents,

 

laten we nou positief blijven met z'n allen... Er is nu een AZBox forum voor AZBox-liefhebbers - ondanks de scepsis van Ron ;-) ... en dat is dus positief.

 

Laten we het hier gewoon op houden, toch?

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chrisch
Gents,

laten we nou positief blijven met z'n allen... Er is nu een AZBox forum voor AZBox-liefhebbers - ondanks de scepsis van Ron ;-) ... en dat is dus positief.

Laten we het hier gewoon op houden, toch?


Inderdaad! THX voor de toevoeging van het Azbox forum!!

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...