Ga naar inhoud


Azbox forum


Ron

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Toxic[Q

Dit forum had er al veel eerder kunnen zijn als er niet aan paar figuren zouden zijn geweest die vanwege eigen belang in hun winkeltje ons bijna wilde dwingen dit forum aan te maken.
Dergelijk gedrag bewerkstelligd juist het tegenovergestelde resultaat.
Wel hierbij nogmaals een duidelijk waarschuwing:
Er wordt geen reclame gemaakt via sat4all, dus ook niet via PM!
Er is vandaag al weer iemand definitief buiten gezet die via PM zijn eigen winkel aan het promoten was.
In onze huisregels staat duidelijk dat dit soort gedrag op sat4all niet toegestaan is!

Ron


@Ron,

In de 7 á 8 jaar dat ik nu lid ben van Sat4all heb ik in totaal slechts 1 P.M. met reclame ontvangen.
Die P.M. dateert van zo'n 2 maanden geleden.
En nee, die P.M. is niet afkomstig van een dealer in AZBoxen.
De P.M. komt van een handelaar die zowel op Sat4all alsook op zijn eigen website
duidelijk maakt dat voor hem de Dreambox (8000) op nummer 1 staat.
Het lijkt erop dat die handelaar op Sat4all in totaal thans zelfs (minimaal) 2 accounts heeft
waarvan er ééntje zo te zien een "slapend account" is.
In de P.M. krijg ik de tip dat de satellietontvanger Coolstream HD bij hem in zijn winkels verkrijgbaar is.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Toxic[Q
Naar wens hierbij "jullie" Azbox forum.

Veel plezier met dit forum.

Ron



@Ron,

Volgens mij is het een goede zaak dat er een apart AZBox (HD) forum is smile
Wel zou ik graag het woordje "jullie" willen vervangen door "ons" smile
Het AZBox forum is toch voor iedereen (toegankelijk) en niet alleen voor degenen die al zo'n ontvanger hebben!

Al met al een positieve ontwikkeling waarvoor dank! smile


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Toxic[Q], dat je ondanks je weerzin toch een apart forum voor de AZbox hebt toegestaan! sick

Ik hoop dat je er net als ik, ook veel plezier aan zal beleven.

Plezier in de hobby kunnen we allemaal gebruiken, toch!

 

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perdi, het had niets met weerzin te maken. In ieder geval niet "tegen" de azbox, maar eerder tegen een paar figuren die onder diverse namen steeds de druk ongezond opvoerden.

Iedere receiver die een eigen forum verdiend, krijgt dat ook.

Jullie kunnen vast nog wel de vele verzoeken voor een reelbox forum herinneren. Maar een reelbox forum starten voor 1 a 2 topics per week voor 7 man die zo'n ding hebben, gaat gewoon niet gebeuren.

Hetzelfde gebeurde met de azbox. Alvorens het ding zich goed en wel bewezen heeft en alleen azbox verkopend Nederland (handelaren dus) er goed en wel eentje had, "eiste" men al een eigen forum. Daarmee bewerkstellig je alleen het omgekeerde.

 

Sattaz,

Citaat:

In de 7 á 8 jaar dat ik nu lid ben van Sat4all heb ik in totaal slechts 1 P.M. met reclame ontvangen.

Die P.M. dateert van zo'n 2 maanden geleden.

En nee, die P.M. is niet afkomstig van een dealer in AZBoxen.

De P.M. komt van een handelaar die zowel op Sat4all alsook op zijn eigen website

duidelijk maakt dat voor hem de Dreambox (8000) op nummer 1 staat.

Het lijkt erop dat die handelaar op Sat4all in totaal thans zelfs (minimaal) 2 accounts heeft

waarvan er ééntje zo te zien een "slapend account" is.

In de P.M. krijg ik de tip dat de satellietontvanger Coolstream HD bij hem in zijn winkels verkrijgbaar is.

Wat wil je daar nu mee zeggen? Dat je me zometeen die PM's gaat doorsturen zodat ik weet wie ik moet bannen?

Als je niets meldt, kan ik er ook niets aan doen.

Wij lezen geen PM's dus alleen aan de hand van jullie klachten en tips, kunnen wij iets doen. Zo simpel is het!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig goed dat er een eigen forum is gekomen cool Aan het aantal actieve bezoekers te zien was het er zeker tijd voor wink

 

Verder snap ik één ding niet zo goed. Ik lees ergens bovenaan in het forum het volgende:

 

Origineel bericht van: Toxic[Q
Er wordt geen reclame gemaakt via sat4all, dus ook niet via PM!

Er is vandaag al weer iemand definitief buiten gezet die via PM zijn eigen winkel aan het promoten was.

 

Logisch dat er geen reclame gemaakt mag worden, we kunnen als gebruiker van een produkt alleen maar aangeven hoe tevreden we zijn, en hoe goed we het éne produkt zelf vinden, en hoe slecht het andere. Maar dan lees ik verderop in het forum:

 

Origineel bericht van: Toxic[Q
Wij lezen geen PM's dus alleen aan de hand van jullie klachten en tips, kunnen wij iets doen. Zo simpel is het!

 

Dan wordt ik toch wel heel erg nieuwschierig hoe jullie als moderators er achter komen dat er via de PM reclame gemaakt wordt confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

duh?

 

Citaat:

Wij lezen geen PM's dus alleen aan de hand van jullie klachten en tips, kunnen wij iets doen. Zo simpel is het!

 

Kan je je eigen citaten nu ook al niet meer lezen :-)

 

Citaat:

Wat wil je daar nu mee zeggen? Dat je me zometeen die PM's gaat doorsturen zodat ik weet wie ik moet bannen?

Als je niets meldt, kan ik er ook niets aan doen.

 

Doe eens mee aan deze test voor de gein:

http://www.quest.nl/braintainment/home/braintainment/doe-de-qq-test

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

[offtopic]

[quote=Toxic[Q

Wat wil je daar nu mee zeggen? Dat je me zometeen die PM's gaat doorsturen zodat ik weet wie ik moet bannen?

Als je niets meldt, kan ik er ook niets aan doen.

Wij lezen geen PM's dus alleen aan de hand van jullie klachten en tips, kunnen wij iets doen. Zo simpel is het!

 

Ron

 

@Ron,

 

Zoals ik reeds eerder schreef zijn het geen PM's (meervoud) maar betreft het 1 PM.

Ik wil ermee zeggen dat mijns inziens de AZBox HD op Sat4all relatief vaak

in verbinding wordt gebracht met kort door de bocht gezegd "reclame makende handelaren"

terwijl zo'n samenhang bij andere satellietontvangers niet of nauwelijks wordt vermeld (en wellicht ook verondersteld).

Volgens mij is er geen samenhang tussen AZBox HD en reclamemakers,

Dreambox en reclamemakers, Coolstream HD en reclamemakers, enzovoort.

Ik denk dat het meer met het karakter/de verkoopstrategie van een handelaar te maken heeft

dan met het/de merk(en) satellietontvanger(s) die de handelaar in zijn/haar assortiment voert.

 

Separaat zal ik bovenvermelde PM naar jou doorsturen.

Niet zozeer om iemand te (doen) bannen want daar gaat het mij niet om

maar om aan te kunnen tonen dat het om een authentieke PM met reclame gaat.

[/offtopic]

 

 

Met vriendelijke groeten wink

 

sattaz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattaz
Ik wil ermee zeggen dat mijns inziens de AZBox HD op Sat4all relatief vaak
in verbinding wordt gebracht met kort door de bocht gezegd "reclame makende handelaren"
terwijl zo'n samenhang bij andere satellietontvangers niet of nauwelijks wordt vermeld (en wellicht ook verondersteld).
Volgens mij is er geen samenhang tussen AZBox HD en reclamemakers,
Dreambox en reclamemakers, Coolstream HD en reclamemakers, enzovoort.


Dat is absoluut onzin. Wij maken geen onderscheid wat dat betreft. Reclame is reclame en als je onze regels overtreed wordt je gewaarschuwd of buiten gezet. Of je nu reclame maakt voor winkel X of winkel Y en of die winkel nu product X verkoopt of product Y. Dat ik de laatste paar weken opvallend veel klachten krijg over handelaren die via PM sat4all leden reclame stuurden voor de azbox, is dat toevallig nu wat vaker (hooguit 2 keer?) ter sprake gekomen.
De "dreambox" handelaar waarover jij mij die PM's stuurde, was door mij al vaker gewaarschuwd en zelfs ooit eerder al eens gebanned. Nu is hij definitief ex-lid.
Om in jouw termen te spreken is het dus nu gelijkspel (1-1) tussen de azbox handelaar en de dreambox handelaar. Is dat wat je wilde of bedoelde?
Je zoekt de laatste tijd naar mijn mening wel erg vaak spijkers op laag water. Misschien moet je jezelf eens wat minder met "politiek" en wat meer met je hobby gaan bezighouden. In ieder geval op dit forum, want steeds van die rare antwoorden geven en op andere forums vreemde handtekeningen gebruiken verpest de sfeer wel een beetje.
Niet om je de mond te willen snoeren maar wel om dit topic niet weer te laten belanden in een vreselijk off-topic "laten we lekker modder smeren" topic, gaat het op slot.
Mocht je de dringende behoefte hebben er verder over te discussieren (wat mij betreft liever niet) kan dat via PM.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...