Ga naar inhoud


[Strong 8100] Strong 8100 Zwart beeld op Astra 23.5


J33W33

Aanbevolen berichten


ik begin te twijfelen over de diseqc switch in de lnb

die werkt niet goed zo als interpol ook al zegt als je alles goed hebt ingesteld moet hij het doen je zou het ook nog kunnen proberen met losse lnb en die uit richten op de 23.5

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ook liggen aan de plaats waar je schotel staat hoeft maar even niet vrij te zijn en je hebt een probleem.

dit heb ik zelf ondervonden bij mijn schoonfa heefd al jaren een schotel aan de muur bijna niets in de weg altijd perfect uitgericht geweest toen duo lnb gemonteerd dan moet het eingelijk goed zijn maar nu komt het ben 2 dagen bezig geweest uitrichten paar keer opnieuw zenders zoeken, lijsten van mij zelf erin mijn ontvanger daar aangesloten nix niet nada.

neem de lnb mee naar mij toe perfect beeld bijde sats.

ga weer naa hun toe alleen astra 1 verder niets schotel 2 meter verplaatst zelfde flat enz staat er voor dus eingelijk nietzs bijzonders maar toen wel goed ontvangst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Het probleem is inmiddels verholpen het bleek te liggen aan mijn schotel van 60 cm.

Op de een of andere manier deed de DUO LNB zijn werk niet. Ik heb inmiddels de schotel vervangen door een Triax 74 cm en nu werkt (bijna) alles naar behoren!

(ik heb namelijk nog geen beeld op eredivisie Live 2 maar het schijnt dat ze op dit kanaal niet altijd uitzenden dus heb dit nog niet kunnen controleren)

 

Ik wil bij deze iedereen bedanken voor het meedenken naar eventuele oplossingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan het zijn dat je misschien een ander type duo lnb hebt gebruikt?

zou kunnen kloppen er zijn andere merken die je voor een grotere schotel moet gebruiken an ders om waneer je op een grotere schotel het orgineele duo lnb gebruikt werkt het ook niet

verschil zit in het lnb dat de feedhoorn iets verder uit elkaar staan

Rienk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...