Ga naar inhoud


Nieuwe versie van MAZ: v2.1 (met NL support)


Big Smile

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

sinds een paar dagen is de nieuwe versie van de Manager voor AZbox uit: Maz v2.1, nu inclusief op optie om Nederlands te kiezen.

 

Hier vindt je de nieuwe versie: http://www.megaupload.com/?d=4X7LPBE0 (Hij was helaas net iets te groot om het bestand bij de post te voegen)

 

De Nederlandse vertaling komt van mij. Er zitten nog wat kleine foutjes in. Ik hoor het graag als jij er ook nog vindt, dan wordt dat in de volgende versie aangepast.

 

laugh BigSmile

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik was h'm al aan het gebruiken :D.

Ik zie overigens nog best veel teksten in het spaans. Die waren dus ook al niet in het engels vertaald.

b.v. Transferencia completada, tiempo restante. Allemaal best duidelijk, maar als ze vertaald kunnen worden... graag.

 

 

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt inderdaad. De ontwikkelaar (Morser) heeft ondersteuning voor meerdere talen pas vanaf de 2.x versie ingebouwd. Er zijn helaas nog een paar velden/meldingen die hard gecodeerd in het programma staan en dus nog niet in een vertaling meegenomen kunnen worden. Dit wordt in de komende versies verder verbeterd. Ik zal de meldingen die je noemde in ieder geval doorgeven aan morser.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dan toch bezig bent :

Als je een screenshot neemt, dan blijft de cursor op een zandloper staan totdat je op een checkbox hebt geklikt.

 

En ik krijg bij het bewerken van de kanalenlijst nog regelmatig een 'list out of bounds' error.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Citaat:

sinds een paar dagen is de nieuwe versie van de Manager voor AZbox uit: Maz v2.1, nu inclusief op optie om Nederlands te kiezen.


Fijn, zo gauw ik hem opstart wordt hij door NIS 2010's Sonar functie verwijdert. Norton ziet MaZ als een bedreiging.
Hetzelfde gebeurd me met de AzboxEditor die wordt ook afgeblokt en verwijderd.

Uitzetten van de Sonar functie helpt maar zo gauw die weer aangezet wordt en MaZ draait nog gebeurd weer hetzelfde: MaZ wordt verwijderd.

Weet iemand nog een oplossing (afgezien van NIS verwijderen) ?

(Symantec Online Network for Advanced Response (SONAR) biedt realtimebeveiliging tegen bedreigingen en detecteert proactief onbekende beveiligingsrisico's op uw computer. SONAR identificeert nieuwe bedreigingen op basis van het gedrag van toepassingen.)

-----------------
GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.
Home of Satellite Director.
Azbox, Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edje-ken
beste oplossing is toch echt het norton-virus verwijderen.


Lijkt mij niet "De oplossing".

Gelukkig heb ik via de ondersteunings functie van NIS een hot_fix patch voor dit SONAR probleem gevonden. De patch kun je downloaden via de ondersteunings functie door te zoeken op SONAR. Wel moet je voor ieder onterecht verwijderd bestand SONAR het bestand laten herstellen en opgeven het bestand uit te sluiten van toekomstige acties (dat laatste werkte niet, met de patch nu wel).

-----------------
GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.
Home of Satellite Director.
Azbox, Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: roland
Maz v2.3 is er. Werkt prima, problemen om de zenderlijsten aan te passen, iets waar ik in vorige versies nogal wat problemen mee had, zijn opgelost blijkbaar. Eerste indruk is niet slecht.


hij werkt echter niet goed op de dual tuner !!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...