Ga naar inhoud


IPTV op de AzBox


Gast NeO

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Joepie78
Hallo Neo Atomic,

Met de nieuwe http_streams.txt hebben we nu in ieder geval beeld op de vier russen.

Ik zal eens even navraag doen over de streaming formaten en codecs.

Wanneer ik meer weet laat ik het je ff horen. Maar alvast super bedankt voor het vele werk je er in hebt gestoken.

Greetz, Joepie78


Als je dat zou willen doen graag, informatie is zo minimaal dat het erg moeilijk is.

Ik weet bv ook niet waaraan een stream moet voldoen, bv minimale resolutie of maximale resolutie, framerate.
Of dat er een maximale lengte is voor een link enz.

Hoop dat jullie door het testen misschien wat dingen ontdekken waarmee we verder kunnen.
Hoe meer mensen ermee aan het knutselen slaan hoe beter.
Dan kunnen we misschien wat héél mooi's maken. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ik de steamtekst zo eens bekijk van die russen dan lijkt het mij dat het werkt via het vlc gebeuren dus die asx extensie zal het waarschijnlijk niet doen.

 

Wanneer je die stream namelijk op de computer opent vraagt hij of hij het bestand moet opslaan lijkt me sterk dat de az box dat kan??

 

Ik ben nog aan het proberen de russen aan de praat te krijgen want zelfs dat wil niet lukken hier???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yerphi kan jij mij even precies uitleggen wat je hebt uitgevoerd??

 

Waarschijnlijk bedoel je dat de all channel.dat gedelete hebt en vervolgens via dbf4 all een nieuwe kanalen lijst hebt ingelezen??

 

Overigens zonder Ip kanalen neem ik aan>?

Dan die IP stream tekst toegevoegd in disk2 met ftp/

 

Dan opnieuw opgestart en het werkt??

 

Vreemd genoeg ik kan hier wachten en wachten maar helaas ziets moet toch iets over het hoofd zien??

 

Steeds wanneer ik de box reboot staat bij instellingen IPTV weer UDP in plaats van HTTP??

 

Hopend op beeld

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: elflamingo
Als ik de steamtekst zo eens bekijk van die russen dan lijkt het mij dat het werkt via het vlc gebeuren dus die asx extensie zal het waarschijnlijk niet doen.


Zou goed kunnen dat ie alleen VLC streams ondersteund, maar hoop het natuurlijk niet.

Aan de andere kant kun je ook Youtube films afspelen, en is er een webcam plugin om online webcams te bekijken, en die webcams zijn volgens mij ook gewoon .asx streams.
Zal van de week eens wat google, misschien is er ook wel zo iets als een gratis online converter van .asx streams naar VLC streams.

Link naar reactie
Delen op andere sites

iemand al iets verder met IPTV en welke extensie er mogelijk is???

 

Ben benieuwd waarom alleen die russische kanalen het doen.

 

Wanneer ik ook maar een stream bijplaats en dan de box weer reboot om dat kanaal in te lezen dan doen die 4 russische het overigens ook niet meer dus ergens werkt nog iets niet lekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige wat ik nog heb gevonden is een vertaling, dat een oude firmware versie uit Maart alleen MPEGts ondersteunde.

 

Heb wel nog geprobeerd de streams af te spelen in de Brouwser van de Azbox, maar ook daar bleef het beeld leeg.

Mogen dus wel concluderen dat de Azbox momenteel geen .asf .asx ondersteuning heeft...

 

Word dus wachten tot het streaming gedeelte wat verder wordt ontwikkeld, we hebben in iedergeval een kanalen lijst.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wanneer ik "13,jouwradio_13,128,http://82.94.204.71"

toevoeg aan http-streams werkt het soms?

en krijg iradio te horen.

Dit is beter dan iradio pluggin omdat de stations kunnen toegevoegd worden aan favorieten "radio".

 

weet er iemand hoe met afstandsbediening AZ mijn philips TV bedien? ik krijg dit niet inorde (philips 37pfl9603d)

iptv heeft toekomst denk ik?

volgende week youtupe op 1080P??

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...