Ga naar inhoud


EPG patch voor MiLo en Pli


Gast Neo

Aanbevolen berichten

Ik lees her en der dat de images van MiLo en PLi van een patch voorzien zijn waarmee importeren van EPG data mogelijk wordt. Ik wil graag weten wat deze patch inhoudt. Kan iemand mij dit uitleggen?

 

Ik gebruik NewNigma2 en MiLo's xml-import werkt perfect. Ik heb gelezen dat NewNigma2 de bovengenoemde patch niet bevat. Mijn vraag is: waarom werkt de xml-import plugin toch wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites


De patch is nodig om geïmporteerde epg in enigma te kunnen laden zonder dat de GUI moet herstart worden. Milo, PLi, Oozoon bevatten deze patch.

 

In images die deze patch niet bevatten wordt de epg geladen door de GUI te herstarten.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helder! Dank voor de uitleg.

 

Ik gebruik NewNigma2 en wil zelf de patch hierop toepassen. Is deze patch ergens beschikbaar? Is er een kant-en-klare patch voor Enimga2? Zo niet, weet iemand welke bestanden zijn gewijzigd? Dan kan ik dezelfde wijzigingen in NewNigma2 doorvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee volgens mij niet. Ik geloof dat ze bij NewNigma2 wel de standaard Enimga2 gebruiken, zonder aanpassingen. Inmiddels weet ik ook dat de patch erg minimaal is: EPG Patch. Misschien krijg ik het voor elkaar door een paar bestandjes in NewNigma2 te overschijven met die uit MiLo.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan ik nog niet zo zeker zeggen. De laatste images van MiLo en NewNigma2 delen de meest recente versie van Enigma2. Theoretisch zullen de core binaries ook hetzelfde moeten zijn. Het gaat slechts om een lib waaruit de 'load' functie punlic wordt gemaakt. meer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd heb ik zelfs nog overwogen om runtime in de image code te gaan hacken (zoals SoundLeech doet op een PC), maar mijn MIPS assembly skills zijn daarvoor nog wat te afwezig...

 

Dus voorlopig zitten we nog aan gepatchte images vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...