Ga naar inhoud


belasting vraag ?


pukje

Aanbevolen berichten

Jouw devinitiefe berekening is alleen definitief als de belastingdienst over de juiste feiten beschikt. Als het naar jou mening niet klopt, omdat jij over andere feiten beschikt (het niet meer wonen in een huurwoning bijv. ) kan de belastingdienst dit van jou terug gaan vorderen. IK heb zoiets ook meegemaakt. Mijn vrouw kreeg ten onrechte huur toeslag, een foutje van onze kant waar de belastingdienst geen weet van had. Na het invullen van de aangifte 2008 beschikte de belastingdienst wel over de juiste gegevens en er vond een terug vordering plaats over de jaren 2006/2007. Al met al een eerlijke gang van zaken. Geen recht, of te veel ? gewoon melden en terug storten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zie het een beetje zo:

 

stel ik vind 500,- euro op straat dan geef ik dat door

aan de politie ,nu kan ik 2 dingen doen:

1. het geld aan de politie overhandigen dan ben ik het

zeer zeker kwijt.

2. ik bewaar het zelf en als binnen 12 maanden zich

niemand meld word ik eigenaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
Ik zie het een beetje zo:

stel ik vind 500,- euro op straat dan geef ik dat door
aan de politie ,nu kan ik 2 dingen doen:
1. het geld aan de politie overhandigen dan ben ik het
zeer zeker kwijt.
2. ik bewaar het zelf en als binnen 12 maanden zich
niemand meld word ik eigenaar.


En ook nu ga je in de fout; ook op deze manier is de eigenaar van deze 500 euro niet op de hoogte dat jij deze onterecht in je bezit hebt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je iets waardevols gevonden hebt, moet je dit melden bij het politiebureau in de gemeente waar je woont. Je kunt ervoor kiezen een melding te maken van de vondst of je kunt het bij de politie in bewaring geven. Wanneer degene die iets verloren heeft navraag doet op het politiebureau, dan wordt er gekeken of het verlorene als gevonden geregistreerd staat. Als de verliezer van hetgeen jij gevonden hebt zich meldt, dan zal je het geld of het voorwerp moeten overdragen aan de verliezer. Wanneer zich binnen een jaar niemand meldt voor het gevonden voorwerp of het geld, dan wordt jij de eigenaar van het voorwerp of het geld. Vanaf dan kan je ervan gaan genieten dat het voorwerp of het geldbedrag van jezelf is.

 

Duidelijk lijkt me...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...