Jump to content

Uitrichten schotel (triax 3 lnb's)

Kabeltje87

Recommended Posts

Mijn schotel kan een betere uitlijning best gebruiken. De installateur die hem geïnstalleerd heeft, heeft hem uitgericht met een televisietoestel en een DM500. Had ie beeld dan was het goed.

Na een heleboel leesvoer gelezen te hebben stel ik mij hier vragen bij.

Ik zoek dus iemand die met een digitale meter mijn schotel kan uitrichten. Ik woon in Lommel (limburg). Vanuit Nederland net over de grens bij Valkenswaard (Eindhoven).

Alternatief wil ik zelf wel een poging wagen. Maar welke digitale meter moet ik mij aanschaffen om deze job tot een goed einde te brengen. Ik zie door de bomen het bos niet meer. En een digitale schotel uitrichtingsmeter van € 1000,- wordt wel een hele dure bedoening. Kun je een meter aanbevelen (Merk en Type - zal dan zelf wel een leverancier zoeken)

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Guest wanderer

als je beeld hebt en ook tijdens stevige regenbuien nog steeds beeld houdt, dan zou ik verder geen actie ondernemen......of je moet graag willen klooien....en veel geld aan dure apparatuur uit willen geven....

Das nu juist het probleem. Bij motregen begint ie al fouten te vertonen. En iets hardere regen valt ie compleet weg.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*