Ga naar inhoud


lcd tv buiten


mg_piet

Aanbevolen berichten

ik wil graag een lcd tv plaatsen in een prieeltje, zodat ik ook tv kan kijken vanuit de jacuzzi, die daar geplaatst is.

Is daar een lcdtv geschikt voor (ochtenddauw,waterdamp)?.

Verder wil ik dit doen met een dreambox 7000,het is wel ong 25 meter dus is het met een scartkabel wel mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites


dikkere kabels heb je nodig als je veel vermogen over lange afstanden moet transporteren... niet voor video

 

Maar kijk eens naar die setjes van Marmitek bijvoorbeeld. Daar kun je draadloos video en geluid mee verzenden. Ze werken op 2.4 of tegenwoordig ook op 5 Ghz. Vaak ook te koop in de bouwmarkt. Ze kosten een paar tientjes

 

Wireless HDMI kost een paar honderd..............

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
dikkere kabels heb je nodig als je veel vermogen over lange afstanden moet transporteren... niet voor video

Maar kijk eens naar die setjes van Marmitek bijvoorbeeld. Daar kun je draadloos video en geluid mee verzenden. Ze werken op 2.4 of tegenwoordig ook op 5 Ghz. Vaak ook te koop in de bouwmarkt. Ze kosten een paar tientjes

Wireless HDMI kost een paar honderd..............



Is duur daar kwam ik ook achter maar als ts een buiten jaccuzi van tv kan voorzien ......... Kwaliteit is dan wel een stuk beter maar uhhh.... b.t.w. weet jij hoe ver een marmitek komt ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

De marmitek tv-anyware:

 

Citaat:

* AV ontvanger: 230 V= / 50 Hz, 7,2V / 250 mA · AV zender: 7,2 V / 450 mA · Bereik: tot 100 m vrije veld, tot 30 m door vloeren en muren · Ingebouwde tuner: Philips, VHF laag, VHF hoog, UHF · Standaard: Multi Europe: PAL BG, PAL I, PAL DK, SECAM DK/SECAM L · Compatibiliteit:+/- kanaal compatibel voor gebruik in alle PAL-gebieden · Geheugen: 120 kanalen · Zender: 5,8 GHz, 4 kanalen · Infrarood extender: ingebouwde 433,92 MHz zender en ontvanger.

 

 

 

Dit zal een redelijk gemiddelde zijn voor dit soort apparaten

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...