Ga naar inhoud


Cardreader ziet Viaccess-kaart niet


phum3

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: S_Hopper
Je kan veel zeggen. Maar als mijn Viacesskaart niet werkt met de Smartcard clockfrequency uitgeschakeld, maar wel als deze is ingeschakeld, begrijp ik je opmerking niet. De praktijk wijst iets anders uit.


Ik kan inderdaad veel zeggen, maar probeer nog maar eens zonder, het lijkt mij sterk dat de kaart wel werkt op 8MHZ en 4.8MHz, maar niet op z'n default frequentie (waarschijnlijk 5) zou werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het opnieuw getest. Als default(=uit) geen beeld. Pas bij 4800000 gaat de kaart pas werken. Ik heb uit veiligheid niet geprobeerd waar de bovengrens ligt. Omdat 6 Mhz. de meest logische waarde in dit gebied is, heb ik hem nu daarop gezet. Ik denk eerder dat de default waarde 3,6 Mhz.

VU+ Solo4k S2/S2/C/C, ET10000 S2/S2/S2, ET8000 C/C/C+ , VU+ Ultimo S2/S2/, Moteck disecq rotor, 90 cm Funke schotel. 60 cm Triax schotel vast op Astra 19,2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: S_Hopper
Ik denk eerder dat de default waarde 3,6 Mhz.


Nee, 3.6 is geen iso snelheid. (en 3.57 in feite ook niet, de laagste 7816 snelheid is 4MHz)

Als 4800000 werkt, zal 5000000 ook wel werken denk ik?
(in dat geval wel raar dat je dan alsnog die snelheid moet instellen, je zou verwachten dat de kaart ook gewoon zelf 5MHz aangeeft)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...