Ga naar inhoud


TX-P42V10 Full HD NeoPDP tv


vlaamse

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: hagar
Volgens mij is overscan het gene dat aan moet om deze noise ( die witte streepjes ) weg te krijgen


Ja, dat klopt. Ik heb wel de G10 maar dit is dezelfde optie voor de V10. De witte streepjes krijg je o.a. op NGC enz. en verdwijnen wanneer je overscan aanzet. Je verliest wel een beetje van de beeldinfo.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vlaamse
Wie weet hoe je het beeld bij panasonic 1op1 beetje hoger kunt zetten,dat net die witte streepjes weg zijn.geen zoom,
Moet ergens toch wel in te stellen zijn.geheim menue of zoiets.
Groetjes Vlaamse
kijk je niet via hdmi dan ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hagar
bedoel je met zoom de overscan? Want overscan on/off heb ik gelezen om de noise van het beeld weg te krijgen.
bij unterscan gaan alle beeldlijnen op het scherm Via hdmi meestal goed), bij overscan zoomt hij een beetje uit , wat geen beter beeld geeft,
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de G15 nu in huis maar heb nog geen last gehad van deze ruis ( noise ) maar moet nog wat meer met de settings spelen om te zien wat alle opties zijn.

 

De versie firmware is what I nu probeer uit te vinden. Gisteren de tv direct aan internet aangesloten en kreeg direct een bericht dat nieuwere firmware beschikbaar was en heb de 2.004 upgegrade naar 2.011. Deze versie zijn anders als de G10 zover ik gezien heb maar lijken meer op die van de V10.

 

Nu heb ik weinig kunnen vinden over de firmware, versies, wanneer deze zijn uitgebracht en wat de verbeteringen zouden zijn met deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hagar
Ik heb de G15 nu in huis maar heb nog geen last gehad van deze ruis ( noise ) maar moet nog wat meer met de settings spelen om te zien wat alle opties zijn.

De versie firmware is what I nu probeer uit te vinden. Gisteren de tv direct aan internet aangesloten en kreeg direct een bericht dat nieuwere firmware beschikbaar was en heb de 2.004 upgegrade naar 2.011. Deze versie zijn anders als de G10 zover ik gezien heb maar lijken meer op die van de V10.

Nu heb ik weinig kunnen vinden over de firmware, versies, wanneer deze zijn uitgebracht en wat de verbeteringen zouden zijn met deze.
die ruis is een beetje een vertaalfout , bij sommige uitzendigen zijn het aantal beeldpunten niet precies wat de tv kan (beeldvullend) en dan zie je aan de randen een groen streepje of wit en dat kan men verwijderen door het beeld een beetje op te blazen en dat is de overscan.Maar bij Hdmi komt dat weinig voor, dan is de unterscan beter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...