Ga naar inhoud


Vantage 8000 time-shift limit issue


SnijdeA

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende gemerkt en aan Vantage gerapporteerd.

Misschien dat er meer mensen zijn die iets dergelijks hebben.

 

11 November 2009

 

Just discovered a new problem.

In the menu I can set the "Time shift limit time", the manual says "When timeshift reaches the max time it starts overwriting from the beginning".

Unfortunately, what I experience is different.

When I set the "Time shift limit time" to 2 hours, start watching a channel, pause every now and then, rewind and forward every no and then, but never catch up to "real-time", then after recording for 01:59, nothing more is recorded.

The display states 01.50/01:59, then 01.51/01:59, 01.52/01:59 etc till 01.59/01:59 and then freezes or displays the screensaver, so I loose my timeshift.

I truly hope you can solve this.

 

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Omdat ik de timeshift altijd op 24 uur heb staan (waarom zou je die beperken?), ben ik nooit tegen dit probleem aangelopen. In ieder geval is op max zetten niet een oplossing, hooguit een work-around. Ik zal het bij gelegenheid eens uitproberen en zien of ik er ook tegenaan loop.

Welk opnamemedium 9intern/extern) gebruik je om dit probleem te ervaren? Is het probleem er ook als je een ander gebruikt?

 

Op het genoemde fabrieksforum lees ik tamelijk veel maar ik ben dit probleem nog niet tegengekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Omdat ik de timeshift altijd op 24 uur heb staan (waarom zou je die beperken?), ben ik nooit tegen dit probleem aangelopen. In ieder geval is op max zetten niet een oplossing, hooguit een work-around. Ik zal het bij gelegenheid eens uitproberen en zien of ik er ook tegenaan loop.
Welk opnamemedium 9intern/extern) gebruik je om dit probleem te ervaren? Is het probleem er ook als je een ander gebruikt?

Op het genoemde fabrieksforum lees ik tamelijk veel maar ik ben dit probleem nog niet tegengekomen.
Kijk een probleem wat men niet kan omzeilen , is mijns inziens een probleem , De echte problemen laten ze daar de energie instoppen nietwaar . De diverse opname problemen , zoals teveel willen met een box . heb ik ook nog nooit gehad . En ik was nog wel een van de eersten met een vantage hd . Al 2 jaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
In ieder geval is op max zetten niet een oplossing, hooguit een work-around.

Vind ik ook ja.

Origineel bericht van: Invertist
Welk opnamemedium 9intern/extern) gebruik je om dit probleem te ervaren? Is het probleem er ook als je een ander gebruikt?

Ik was Nederland 1 aan het kijken en het medium is de interne harddisk, wat het enige medium is dat ik tot nu heb gebruikt.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
Kijk een probleem wat men niet kan omzeilen , is mijns inziens een probleem , De echte problemen laten ze daar de energie instoppen nietwaar

Je hebt een punt en ik zou het prima vinden als dit als laatste wordt opgepikt omdat er belangrijkere problemen kunnen zijn, maar ik wil wel dat het ooit wordt opgepikt, omdat een geleverde functionaliteit probleemloos moet werken.

Origineel bericht van: 44piet
De diverse opname problemen , zoals teveel willen met een box . heb ik ook nog nooit gehad . En ik was nog wel een van de eersten met een vantage hd . Al 2 jaar

Ik weet niet wat jij verstaat onder "teveel willen", maar ik wil gewoon gebruik maken van de functies die door de box geleverd worden, daar heb ik hem immers voor aangeschaft.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ASS-Ware
Kijk een probleem wat men niet kan omzeilen , is mijns inziens een probleem , De echte problemen laten ze daar de energie instoppen nietwaar

Je hebt een punt en ik zou het prima vinden als dit als laatste wordt opgepikt omdat er belangrijkere problemen kunnen zijn, maar ik wil wel dat het ooit wordt opgepikt, omdat een geleverde functionaliteit probleemloos moet werken.

Origineel bericht van: 44piet
De diverse opname problemen , zoals teveel willen met een box . heb ik ook nog nooit gehad . En ik was nog wel een van de eersten met een vantage hd . Al 2 jaar

Ik weet niet wat jij verstaat onder "teveel willen", maar ik wil gewoon gebruik maken van de functies die door de box geleverd worden, daar heb ik hem immers voor aangeschaft. [/quote. De boxen die het minste problemen hebben zijn die weinig kunnen. Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel . De grootste klagers zitten aan eengesloten , op te nemen, en te wissen .en namen veranderen en stukken te knippen . En dan moet je niet raar op kijken dat de box er een keer mee vast loopt, Want het is geen computer(kracht) . en dan zit er ook nog vaak een hdd in die niet aanbevolen is ,ook door handelaars/leverancier. En niet te vergeten zijn de sataanbieders zoals cds nog wel eens bezig om bepaalde functie`s een beetje tegenwerking te geven , Want oorspronkelijk kon je met een smartcard alleen maar opnemen of kijken op 1 kanaal en dat willen ze graag zo houden . en al heb je een twintuner die gebruikt de kaart 2 x zo snel.(is een soort cardsharen in de ontvanger zelf) en door de snelle sleutels wordt dat ook moeilijker.Dus als je opnames bewaren wil dan verdiend het aanbeveling om daar maar een dvd van te maken . En niet te wachten tot de mega hdd er mee ophoud. Bij belangrijke opnamen ga ik niet zappen. MVG ps ik heb de box via stekkerbak s`nachts altijd stroomloos . En dat kan ook geen kwaad
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
......, Want oorspronkelijk kon je met een smartcard alleen maar opnemen of kijken op 1 kanaal en dat willen ze graag zo houden . en al heb je een twintuner die gebruikt de kaart 2 x zo snel.(is een soort cardsharen in de ontvanger zelf) en door de snelle sleutels wordt dat ook moeilijker.Dus als je opnames bewaren wil dan verdient het aanbeveling om daar maar een dvd van te maken . En niet te wachten tot de mega hdd er mee ophoudt. Bij belangrijke opnamen ga ik niet zappen. MVG ps ik heb de box via stekkerbak s`nachts altijd stroomloos . En dat kan ook geen kwaad

Zucht.......Je blijft maar steeds dezelfde onzin schrijven ........, vermoeiend hoor eek
Link naar reactie
Delen op andere sites

......' date='/quote']

Ik ging maar voor de kleuterklas staan als ik jou was Want je lijkt een afgekeurde schoolmeester die al vermoeid raakt van berichten lezen die ook nog niet eens aan hem gericht zijn.,En misschien is een schone pamper ook een goed idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...