Ga naar inhoud


Draadloos tv kijken op andere tv naar andere zender op 1 ontvanger


maikel7

Aanbevolen berichten


In principe wel.. je hebt dan wel een ontvanger met twee tuners nodig en een kastje wat er voor zorgt dat het signaal van de tuner naar de tv gaat, de tv moet dan een ontvanger hebben.. hoe dat allemaal in zijn werk gaat weet ik niet precies. Ook weet ik niet hoe je de tuner vanaf die andere tv aan kunt sturen. Mogelijkheden zijn er wel..

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

alts je nog een Pace PUMA TDS 450 TWIN Digital kunt krijgen dan kun je het draadloos verzenden met een videozender, met 1 ontvanger kan dat niet of nog een ontvanger er bij dat kan ook maar dan moet weer twee kaarten hebben

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
Pace bestaat niet meer ,is over genomen door philips.gewoon 2 dreamboxen nemen.heb je maar 1 kaart nodig.


Nu haal je alles door elkaar denk ik Pace heeft de satelliet afdeling van Philips juist overgenomen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reacties. Het is voor bij mijn ouders thuis. Al met al dus niet mogelijk met de huidig aanwezige apparatuur (philips ontvanger). Er zal dus een andere ontvanger moeten komen die dit ondersteund, echter is het dan misschien goedkoper om in de keuken zelf een hele goedkope neer te zetten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...