Ga naar inhoud


[TF7710PVR] LAN-verbinding werkt niet in standby?


ronald gebhardt

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Met mijn nieuwe 7710HDPVR gaat het beetje bij beetje steeds beter. FTP-en, nieuwe opnames inprogrammeren, alles prima.

Alleen ...... alleen als mijn Topfield ook echt aan staat. Wanneer het apparaat in standbye modus staat, kan ik er met mijn browser niet bij.

 

Hebben anderen dit ook, of ligt het aan iets wat ik doe?

 

Als dit standaard gedrag voor de TOPFIELD 7710HDPVR is, vind ik dat ze verkeerde reclame maken voor een feature die het alleen doet wanneer het apparaat ook aan staat.Als je op vakantie bent, en je zou iets willen inprogrammeren, kan het alleen ten koste van en hoge energierekening?

 

Ronald Gebhardt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Veel PCs hebben een wake-on-LAN functionaliteit, waarmee je de uitstaande PC kan doen ontwaken. Erg handig om energie te besparen. Een decoder zou dat er eigenlijk ook in moeten hebben, en helaas heeft de 77x0HDPVR dat niet.

Geen idee eigenlijk of er in Enigma (de alternatieve -niet met CD werkende- firmware) zo'n standby-niveau bestaat...

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alfred de witt
tf moet wel aanstaan anders werkt de lan niet. Je pc moet toch ook aan staan als je verbinding wilt hebben met internet.


Dat snap ik. Alleen stand-bye zou mogelijk moeten zijn om een apparaat te benaderen. Maar waarom zou en fabrikant in zijn manual zetten hoe handig het is om een apparaat via internet te benaderen (bijvoorbeeld als je op vakantie bent. Ik persoonlijk ken niemand die al zijn apparatuur aan laat staan terwijl hij/zij niet thuis is.
Beetje misleidend eigenlijk.

Ronald Gebhardt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...