Ga naar inhoud


EPG Update 24/11/2009


Rytec

Aanbevolen berichten

Ook ik heb de plugin in de OpenPLI image ontdekt en geïnstalleerd. Wat een service. Bedankt voor al het goede werk.

 

Ik heb nog een vraagje i.v.m. het gebruik. Wanneer ik de plugin manueel laat scannen heb ik inderdaad voor bijna een hele week de EPG. Wanneer ik echter de DM8000 uitschakel en nadien terug inschakel, heb ik opnieuw enkel de EPG van het huidige en het komende programma. Als ik wat wacht wordt dit wel weer uitgebreid, maar steeds zeer beperkt. Pas wanneer ik de plugin opnieuw draai heb ik weer EPG voor een hele periode. Maar blijkbaar wordt deze dus niet bewaard op mijn DM8000 (heb een HD van 1,5Tb). Is dit een instelling die ik moet aanpassen, of is er mogelijk iets misgegaan met de installatie? Of moet je inderdaad telkens de plugin opnieuw laten scannen als de DM8000 heeft uitgestaan.

 

Nogmaals bedankt voor jullie schitterende werk.

 

Mvg,

Piet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je gewoon de stekker eruit trekt zonder (vanuit het menu) af te sluiten ben je inderdaad al je epg kwijt.

Dat moet je daarom ook niet doen.

 

Feit dat de epg zich langzaam weer vult duidt er overigens op dat je de epg settings (in het 'customize' menu) nog aan hebt staan.

Aangezien dat conflicten kan geven met de data die je met de xmltv plugin importeert, is het wellicht beter de interne epg readers van enigma2 uit te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
Ik heb zelf al eens een poging gedaan om die bestaande grabber om te zetten naar hun nieuwe pagina's en naar andere sites zoals primo.eu en zita.be maar helaas pindakaas.

Spijtig, maar ik kan begrijpen dat dit niet gemakkelijk is.

Origineel bericht van: Rytec
Maar ik denk dat het voorlopig toch wel goed gaat op deze manier? Is er dan nog ontevredenheid ergens over? Mijn deur staat altijd open voor suggesties en verbeteringen.

Ik ben zeker niet ontevreden over de plugin van Milo, integendeel.
Het is prachtig werk.
Ook de zendlijsten van u, Rytec, zijn puik werk.
Het enige dat ik jammer vind is dat ik voor bepaalde zenders nergens EPG in XMLTV formaat kan vinden (één+ bijv.).
Mocht JXMLTV die tv.be ondersteunen zou er direct EPG data bijkomen voor weer een hele rist zenders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info. Ga die interne EPG-readers onmiddellijk uitschakelen.

 

Met uitschakelen van de DM8000 bedoel ik gewoon via de afstandbediening op stand-by zetten. Dus niet met de schakelaar achteraan en zeker niet door de stekker eruit te trekken. smile

Wanneer ik via de afstandsbediening de DM8000 terug inschakel, heb ik onmiddellijk beeld, maar de EPG is blijkbaar verdwenen.

 

Hopelijk is het opgelost als ik de interne EPG-readers heb uitgeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: phum3

Met uitschakelen van de DM8000 bedoel ik gewoon via de afstandbediening op stand-by zetten. Dus niet met de schakelaar achteraan en zeker niet door de stekker eruit te trekken. smile


OK, dan is dat in ieder geval niet de reden dat je de epg kwijtraakt.
Dan is het waarschijnlijk toeval, dat het je dan pas opvalt dat de interne epg readers de data overschreven hebben.
(en mogelijk zelfs weggegooid hebben, omdat de mhw data momenteel totaal niet klopt)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...