Ga naar inhoud


CanalDigitaal op Humax 5400Z


Gast Dariusz

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb mijn Humax 5400Z uit de kast gehaald om CanalDigitaal te ontvangen (SetTopBox pakket). Het probleem is dat ik alleen Nederland 1,2,3 ontvang.

 

Ik gebruik de SECA2 kaart (de zwarte) i.c.m. Matrix Revolutions CAM UCAS V3.1 welke met het SetTopBox pakket zou moeten werken in de Humax. Helaas krijg ik op de overige kanalen bv RTL4, RTL5, SBS, enz. geen beeld.

 

Wat doe ik verkeerd???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat kan een aantal oorzaken hebben.

 

Maar denk eerder, dat het aan je abonnement ligt. Ned 1, 2 en 3 zijn namelijk zogenaamde ftv zenders. Deze zenders behoeven wel een smartcard, maar daar voor hoeft geen maandelijkse c.q. jaarlijkse abonnements geld betaald te worden. Dan zul je canal digitaal moeten bellen.

 

Een andere oorzaak zou kunnen liggen aan de emulator in je humax. Haal eens de funkaart ( of oude irdeto kaart ) uit de interne reader. Heb je dan wel de zenders, waar je recht op hebt. Zo ja, dan zul je pmct tabel aan moeten passen, wanneer je de emulator weer gaat gebruiken.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke bedankt voor je reactie

 

Ik heb de funkaart eruit gehaald, CAID preslect staat op CARD, ik heb de PMCT "PMC tabel Set Top Box" van Feb-2007 van JOSJE erop zitten en HoT11.1. Is hier iets verkeerds mee?? Misschien de verkeerde PMCT???

 

Kan het ook zo zijn dat met de SECA2 kaart de commerciele zenders niet meer te ontvangen zijn i.c.m. het SetTopBox pakket??

 

Ik zal ook nog eens contact opnemen met CanalDigitaal....

 

Alvast bedankt voor de reactie

 

Met vriendelijke groeten,

Dariusz

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heb ik geen andere module, alleen de Matrix Cam Revolutions. Maar met UCAS v3.1 zou het normaal moeten lukken toch? Ik heb het pakket sinds 01.12.2009 aangevraagd en sinds gisteren zie ik dat de kaart weer "valid untill 31/01/2010" is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...