Ga naar inhoud


"Geluidskaart" niet te vinden ACER 7520g


naze1975

Aanbevolen berichten

ik had gister het probleem dat de geluidskaart van mijn labtop niet aanwezig was, er zat een kruis door het speakertje in de taakbalk en ook bij "Apperaat" beheer zag ik de geluidskaart niet, even de geluidskaart geinstalleerd maar ook dit had geen effect.

 

Ook windows 7 even op een andere partitie gezet , maar dit mocht ook niet baten. dat de boeren lullen oplossing, Labtop uit een paar goede klappen op de achterkant, en weer aan. Opgelost

 

Maar als ik even goed heb gegoogled zijn er wel meer problemen met de geluidskaart, maar ik vind nergens een goede oplossing.

 

Weet iemand wat er eventueel los kan zitten en of ik daar bij kan komen. Als mij niet vergis is de geluidskaart onboard.

 

Alvast dank

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is ongetwijfeld een onboard card en als je met je 'boeren lullen' methode hem weer aan de praat hebt gekregen denk ik dat de chip een beetje los zit. Dan zal je creatieve methode er uiteindelijk toe leiden dat je hem helemaal los slaat.

 

Tenzij je zelf handig bent, of nog garantie hebt, ben ik bang dat je er niet veel aan kan doen. Chip zal gesoldeerd moeten worden.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
standaard 1 jaar garantie.
ik weet niet hoe oud die laptop is maar ik zou hem aanmelden alhoewel de RMA afhandeling bij Acer tegenwoordig om te janken is.



merDe


Via je leverancier gewoon 2 jaar garantie! al geeft de fabrikant maar 1 dag garantie, dat is het probleem van de leverancier.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laptop is van juli 2008, en dat heb ik weer, het bedrijf waar ik hem heb gekocht is sinds juli dit jaar failliet, ga morgen met acer bellen wat hun kunnen betekenen in dit probleem.

En jawel het geluid is ook weer weg, ik zal erwel weer een paar klappen op geven.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: naze1975
De laptop is van juli 2008, en dat heb ik weer, het bedrijf waar ik hem heb gekocht is sinds juli dit jaar failliet, ga morgen met acer bellen wat hun kunnen betekenen in dit probleem.
En jawel het geluid is ook weer weg, ik zal erwel weer een paar klappen op geven.


Weet je dat er een harddisk in zit? Die vinden klappen niet zo fijn....... Zeker niet als hij in gebruik is.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...