Ga naar inhoud


[ IPBOX 9000] Met PGI v0.3 image geen canal digitaal zenders


freekie

Aanbevolen berichten


@ Joe Bar

 

Ik heb vandaag donderdag 10-12 deze image PGI v.0.3 er weer op gezet met de aanpassing van jou newCS config.(nog geen tijd voor gehad om dit vroeger te doen)en ik moet zeggen dit werkt SUPER !! werkt als een tierelier .Wil je bedanken voor deze aanpassing en uitleg.

 

Groeten Freekie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freekie
@ Joe Bar

Ik heb vandaag donderdag 10-12 deze image PGI v.0.3 er weer op gezet met de aanpassing van jou newCS config.(nog geen tijd voor gehad om dit vroeger te doen)en ik moet zeggen dit werkt SUPER !! werkt als een tierelier .Wil je bedanken voor deze aanpassing en uitleg.

Groeten Freekie
Mooi! smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dr.butcher
Bedankt Joe Bar,
Het werkt ook voor PGI v0.4,maar wat heb je veranderd?

dr.butcher

In newcs.xml de regels met <pincode> en <mhz> verwijderd. Die <mhz> is volgens mij overbodig, omdat 357 de default waarde is. De <pincode> wordt voor de Seca3 card van CD niet gebruikt (dacht ik). Voor de rest heb ik de <debug> sectie verwijderd uit newcs.xml. In mg_cfg de waarde A: {01} gezet voor de key-update van CD.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi,

 

Ik heb een PGI V0.4 image op mijn ip Box 9000HD + gezet. de aanpassingen in de 'newcs.xml' gemaakt zoals aangegeven door 'joe bar' dus voor <pincode>,<mhz> en debug. ook A: op {01} gezet de 'mg_cfg' file, maar nog steeds geen beeld op canal digitaal.

 

Ik be al een tijdje aan het stoeien dus ook de kaar opnieuw laten activeren, maar nog steeds geen beeld.

 

Ik heb eeb oranje smart card, en vermoed dat dit een SECA3 kaart is. Dit is namelijk de tweede kaart die ik een tijdje geleden toegestuurd heb gekregen.

 

Heeft iemand enig idee wat het nog kan zijn.

 

 

Groetjes -=[J-J]=-

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

PS. ik heb ook nog de 'B:' van de 'mg_cfg' op { 04 } gezet, dit is '# 04 relook'.

 

Dit heb ik gedaan, omdat dat ook het passwoord is van de FTP en de rest van de beschrijvingen me niets zeggen. zeker niet de waarde { 12 }, 'Fortis' die standaard ingesteld stond.

 

Hopelijkkan iemand me helpen met deze extra informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...