Ga naar inhoud


[ IPBOX 9000] Met PGI v0.3 image geen canal digitaal zenders


freekie

Aanbevolen berichten


goeie vraag heb er nog wel een paar

 

-wat is het poortnummer voor webif ?

-Wat is het poortnummer voor Newcs ?

-Waar kan ik zien welke EMU loopt ?

-Wat zijn de wachtwoorden voor WEBIF ? NEWCS ?

-Welk slot internal moet de kaart in boven of onder ?

 

 

Deze vragen vind ik nergens terug laat staan antwoorden !

Ook ik had deze geinstalleerd echter CD bleef zwart

heb hem maar overgeslagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freekie
Ik heb deze image(PGI v0.3) op mijn ip box 9000 gezet, moet zeggen het beeld is prima en loop zeer soepel ,maar ik heb een brobleeeem en dat is dat ik canaal digitaal niet aan het werken krijg. wie kan mijn helpen om dit op te lossen.b.v.d

groeten Freekie
Ik had hetzelfde. Probleem is dat newcs vermoedelijk niet gestart wordt bij booten of direct weer wordt afgebroken. Ik heb /var/keys/newcs.xml een klein beetje aangepast:
Code:
<newCSconfig>    <readers name="Card Readers">        <device>            <name>lower</name>            <type>sci</type>			<node>/dev/sci0</node>			<parity>odd</parity>			<reset>normal</reset>			<export>Yes</export>			<enabled>Yes</enabled>			<blocksa>No</blocksa>			<blockua>No</blockua>			<blockga>No</blockga>			<boxkey>0000000000</boxkey>			<PTShandshake>No</PTShandshake>			<carddetect>yes</carddetect>			<newcamd_port>10100</newcamd_port>			<autosid>Yes</autosid>			<Seca-PPV>no</Seca-PPV>			<priority>round</priority>        </device>        <device>            <name>upper</name>            <type>sci</type>			<node>/dev/sci1</node>			<parity>odd</parity>			<reset>normal</reset>			<export>Yes</export>			<enabled>Yes</enabled>			<blocksa>No</blocksa>			<blockua>No</blockua>			<blockga>No</blockga>			<boxkey>0000000000</boxkey>			<PTShandshake>No</PTShandshake>			<carddetect>yes</carddetect>			<newcamd_port>10101</newcamd_port>			<autosid>Yes</autosid>			<Seca-PPV>no</Seca-PPV>			<priority>round</priority>         </device>	</readers>        <cache>                <emm>10</emm>                <ecm>10</ecm>        </cache>        <httpd>                <server> <!-- Port to accept connections on -->                        <port>11000</port>                        <enabled>yes</enabled>                </server>                <user>                        <name>root</name>                        <password>relook</password>                        <accesslevel>admin</accesslevel>                </user>        </httpd>        <newcamdserver>                <enabled>yes</enabled>                <name>cardserv</name>                <deskey>16 13 12 11 10 09 08 07 06 05 04 03 02 00</deskey>                <!-- <userfile>/tmp/users.txt</userfile> -->                <user>                        <name>pgi</name>                        <password>local</password>                        <au>on</au>                </user>				                <user>                        <name>pgi2</name>                        <password>local</password>                        <au>on</au>                </user>        </newcamdserver></newCSconfig>
In /var/keys/mg_cfg moet je even A: {01} instellen voor je updates van de card. Bij mij werkt het met deze newcs.xml en zapt de box snel en zeker. Bovenstaande code even in een nieuwe file newcs.xml zetten en met een FTP client op je IPBOX in /var/keys plaatsen. Voor de rest vindt ik deze PGI image de beste en meest stabiele image die er voor de IPBOX is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

snap het niet heb hem er hier op staande niets aan gedaan enkel de kanaal en sateliet db ingezet met pc editer werkt hier als een trein ook met cd kaart die met twee handjes er op plus orf kaart met de chip naar onderen draaid hier ongeveer drie weken,binnen gehaald bij denktank

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergeten start normaal op met mgcamd

dit is mijn newcsconfig hopenlijk hep je er wat aan

<newCSconfig>

<readers name="Card Readers">

<device>

<name>lower</name>

<type>sci</type>

<mhz>357</mhz>

<node>/dev/sci0</node>

<parity>odd</parity>

<reset>normal</reset>

<export>Yes</export>

<enabled>Yes</enabled>

<blocksa>No</blocksa>

<blockua>No</blockua>

<blockga>No</blockga>

<boxkey>0000000000</boxkey>

<PTShandshake>No</PTShandshake>

<carddetect>yes</carddetect>

<newcamd_port>10100</newcamd_port>

<autosid>Yes</autosid>

<Seca-PPV>no</Seca-PPV>

<pincode>0000</pincode>

<priority>round</priority>

</device>

 

<device>

<name>upper</name>

<type>sci</type>

<mhz>357</mhz>

<node>/dev/sci1</node>

<parity>odd</parity>

<reset>normal</reset>

<export>Yes</export>

<enabled>Yes</enabled>

<blocksa>No</blocksa>

<blockua>No</blockua>

<blockga>No</blockga>

<boxkey>0000000000</boxkey>

<PTShandshake>No</PTShandshake>

<carddetect>yes</carddetect>

<newcamd_port>10101</newcamd_port>

<autosid>Yes</autosid>

<Seca-PPV>no</Seca-PPV>

<pincode>0000</pincode>

<priority>round</priority>

</device>

</readers>

 

<cache>

<emm>10</emm>

<ecm>10</ecm>

</cache>

<httpd>

<server> <!-- Port to accept connections on -->

<port>11000</port>

<enabled>yes</enabled>

</server>

<user>

<name>root</name>

<password>relook</password>

<accesslevel>admin</accesslevel>

</user>

</httpd>

<debug>

<level>normal</level>

<type>init</type>

<output>console</output>

<logfile></logfile>

<console_options></console_options>

<file_options></file_options>

</debug>

<newcamdserver>

<enabled>yes</enabled>

<name>cardserv</name>

<deskey>16 13 12 11 10 09 08 07 06 05 04 03 02 00</deskey>

<!-- <userfile>/tmp/users.txt</userfile> -->

 

<user>

<name>pgi</name>

<password>local</password>

<au>on</au>

</user>

 

<user>

<name>pgi2</name>

<password>local</password>

<au>on</au>

</user>

</newcamdserver>

</newCSconfig>

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ipboxie

 

Deze image (PGI V.0.3 is van 27-11-2009 )zie denktank,dus nog geen drie weken oud.Ik denk dat je een eerdere versie er op heb staan die dus wel werkt, maar minder "compleet" kan zijn.Het kan ook zijn,dat je bv (PGI v.0.2)(15-11-2009) of (PGI v.0.1) (25-10-2009) er op heb staan.

 

groeten Freekie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...