Ga naar inhoud


Ervaring met Vantage 8000S opnamen schokt ongeveer elke 10 minuten


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Henri Aalten
.....Deze ontvanger, is dus niet in staat, om met een twin tuner 2 zenders tegelijk op te nemen?
Of komt dit door de module?

Je bent tegen één van de vele problemen van deze ontvanger aangelopen. Opname problemen als deze kunnen nooit aan de CAM liggen.
Maar deze vraag hoort wellicht in een ander topic thuis.
Link naar reactie
Delen op andere sites


1- Het genoemde opname probleem heeft niets met het al dan niet gebruiken van een CAM te maken;

2- Zie ook het fabrieksforum: er zijn veel gebruikers zonder problemen en er zijn er veel met (veelal onverklaarbare) problemen. Deze onstabiliteit is nu juist één van de grote makke van dit ding.

 

PS: Als je geen problemen hebt: geniet er dan van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten

Deze ontvanger, is dus niet in staat, om met een twin tuner 2 zenders tegelijk op te nemen ??

Of komt dit door de module ??


Ook handig om dat te vermelden bij My Vantage bugreport, of eventueel op het Vantage forum. Als de fabrikant het niet weet of er op het forum niks over opmerkt, zal het ook niet snel opgelost worden. (ikzelf heb het genoemde probleem ook niet, maar ja gebruik die firmware ook niet.) laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan wel 2 programma's opnemen. En dat is niet om op te scheppen. Ik kan bij 2 opname's niet alle andere zenders er bij kijken. (opname nl1 en rtl5, dan niet kijken naar bijv sbs6). Ik heb wel veel/vaak problemen met epg/guide. Dan gaat hij vaak uit en weer aan. En ik heb nogeen klein probleem. Als er een opname is geprogrammeerd en hij gaat opnemen dan bevriest het beeld. Naast het al eerder gemelde probleem van een uur tijdsverschil in (alleen) de epg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...