Ga naar inhoud


azbox omruil actie


The feedchaser

Aanbevolen berichten

Hierbij de text die naar de dealers is gegaan voor de omruil actie.

Klanten naar 30 juni worden hier mooi opgelicht zij moeten €129,00 bijbetalen.

Of wel je betaald gewoon er nog even een tuner overheen.

---------------------------------------------------------------

Zoals jullie hebben gemerkt, is er nogal wat ophef ontstaat over de Premium+, als nieuwe Twin tuner ontvanger.

 

 

 

SmartInnovations is ook verrast door de snelle introductie van de Premium +. De exacte specificaties en levertijden zijn nog niet bekend, maar wel dat deze ontvanger de langverwachte twin-tuner (2 satelliettuner) mogelijkheden heeft. Standaard wordt deze ontvanger uitgeleverd met een satelliet tuner.

 

 

 

Omdat ook SmartInnovations bij de introductie van de Azbox HD modellen uit is gegaan van twin tuner support, willen we de klanten die in deze eerste periode een Premium hebben aangeschaft, met als doel een twin tuner ontvanger aan te schaffen, via een omruil actie tegemoet komen. Zij kunnen via hun dealer tegen bijbetaling van € 45,00 de oude Premium inruilen tegen de Premium+(*). De aanschafdatum moet dan wel op of vóór 30 juni zijn. Voor dit bedrag krijgen ze de 2e tuner er gratis bij.

 

 

 

Voor 1 juni heeft SmartInnovations de reclame uitingen aangepast, en de Elite en Premium aangeboden als Combo ontvangers (1 satelliet tuner en 1 Kabel of Terestial tuner). Deze aanpassing is aan alle dealers en distributeurs kenbaar gemaakt.

 

 

 

Om toch ook de klanten tegemoet te komen die tussen 30 juni en 16 november een ontvanger hebben aangeschaft, heeft SmartInnovations samen met haar distributeurs en dealers besloten ook voor deze klanten een omruilregeling op te zetten. Klanten met een Premium, die toch een Twin tuner ontvanger dachten te kopen, kunnen tegen bijbetaling van €129,00 hun Premium via hun dealer omruilen tegen een Premium+ ontvanger met 2 tuners(*). Omdat er geen Elite+ zal komen, kunnen ook bezitters van een Elite hun ontvanger bij hun dealer omruilen tegen bijbetaling van €159,00. Ook deze klanten krijgen een ontvanger met 2 sat tuners. Ontvangers verkocht op of na 16 november komen niet in aanmerking voor de omruilactie.

 

 

 

(*) de in te ruilen ontvanger moet in goede staat zijn, zoals verwacht kan worden van een ontvanger jonger dan 6 maanden, en worden ingeleverd inclusief alle accessoires en kabels, in de originele doos. Beschadigde of incomplete ontvangers kunnen wel gebruik maken van de omruilregeling, maar het bij te betalen bedrag zal hoger zijn, afhankelijk van de compleetheid en staat van de ontvanger. Deze actie is een eigen initiatief van SmartInnovations en heeft alleen betrekking op ontvangers die zijn verkocht door of via SmartInnovations. De originele factuur met serienummer dient te worden overlegd en gecontroleerd door SmartInnovations, alvorens de omruil plaats kan vinden. Smart Innovations behoud het recht een omruiling te weigeren zonder opgave van reden. 2e hands ontvangers (niet van de originele eigenaar) komen niet in aanmerking voor de actie. Bij de omruil kunnen Premium en Elite bezitters de eigen afstandbediening houden.

 

 

 

De actie loopt van 1 december tot en met 15 januari. Tijdens deze periode kunnen mensen zich aanmelden voor de omruilactie. De daadwerkelijke omruiling vindt plaats zodra de Premium+ in Nederland op voorraad is.

 

 

 

Indien er dealers zijn die na 1 juli 2009 de Elite en Premium nog als Twin tuner oplossing hebben aangeboden op de website, of de ontvangers als zodanig hebben verkocht, deden en doen die dit voor eigen risico. SmartInnovations is op geen enkele manier aansprakelijk voor reclame uitingen van de dealers.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Het SmartInnovations team.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb vanmorgen ook bericht ontvangen van mijn dealer.

Formuliertje ingevuld en terug gestuurd.

 

Nette regeling vind ik! Zeker aangezien de 2e tuner erbij zit.

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: The feedchaser
Net?
totaal niet net, heb hem na 30 juni gekocht en kan even 129 dokken.
Feedchaser.


Inderdaad...voor mij een nette regeling.
Had je tekst niet goed gelezen...

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zolder
Hallo

Ook ik heb hem na die datum gekocht.
Ga hier dan ook niet mee akkoord.
Al moet ik tot het gaatje gaan.
Als er nog meer gedupeerde zijn,
met zijn alle kunnen wij een tegen actie beginnen.

Zolder


Wat zegt je dealer?

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie is er in juli op de demodag bij ************** geweest. Dacht dat de importeur toen de demo verzorgde.

 

Is op de dag de AZbox niet als een twin tuner 'verkocht'. Ik dacht zelfs dat er toen even stil gestaan is bij de 2e S2-tuner. Met name wanneer die werd verwacht.

 

Wie kan dit bevestigen/ontkrachten.

 

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren, gemaild naar de dealer keurige mail terug gekregen met bijlage, deze ingevuld en we zien wel.

afred.

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ook gemaild, nette brief terug gehad van leverancier.

 

Alle producten via mijn webshop zijn verkocht als combo. Als U de Premium wilt inruilen voor een Premium+ kost dit 129 euro. De Premium+ is niet geschikt voor cable.

 

Nu gebruik ik dus sat en cable en bij de nieuwe is dit dus niet meer mogelijk?

Ja dan word het nog niet zoals ik graag wil en wilde hebben.

en wat ik ook had verwacht net als de mogelijkheden als de 7025

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tipje,

 

Als jij sat en cable gebruikt, is er toch niks aan de hand...

Gewoon de "oude" premium gebruiken, die is toch combo...

Firmware blijft hetzelfde, naar wat ik begrepen heb.

 

greetz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is, wanneer ik naar cable zender kijk en ik wil een zender opnemen van de sat wil dit niet.

Veranderen van zender krijg ik een scherm dat de opname dan stopt.

Ook van cable opnemen en naar een andere cable zender kijken wil niet.

bepaalde zenders op sat lukt wel bijv. 4 opnemen en rtl5 en sbs6 en rtl7 kijken.

meer niet.

Op de 7025 was dit allemaal geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...