Ga naar inhoud


Windows 7 telkens opnieuw inloggen fora


Skysurfer

Aanbevolen berichten

Sinds ik Windows 7 heb moet ik regelmatig op een forum opnieuw inloggen, ondanks dat ik aanvink: automatisch aanmelden bij elk bezoek. Dit is het geval bij alle fora, ook Hyves, ImageShack e.d.Het zal wel een beveiligingsinstelling zijn ergens, maar waar...?

Hoe kan ik dat verhelpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


ligt waarschijnlijk aan je browser, niet aan het OS.

Weke browser gebruik je?

Ik had hetzelfde met Firefox. Daar moet je om te beginnen kiezen voor (Extra-> opties -> Privacy ->)Firefox zal: <aangepaste instellingen gebruiken voor geschiedenis>

Dan kun je zelf kiezen hoe je eea wilt instellen. Dan kun je er ook voor kiezen cookies van bepaalde sites te bewaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Skysurfer
Ik gebruik IE 8

Er staan vinkjes bij Cookies onder Beveiliging maar de betekenis daarvan is me niet duidelijk. Betekent dat vinkje nu dat de cookie bewaard wordt of juist dat die verwijderd wordt?


Proberen? smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het ook na de installatie van IE8.

 

Staat nu in ieder geval zo dat als ik achter de pc kruip IE8 open , één keer mijn gebruikersnaam in moet geven (dus inloggen), password vult ie zelf aan en ik ben ingelogd.

 

Kan dan IE8 sluiten, opnieuw openen en dan ben ik nog steeds ingelogd.

 

Pas als de pc uitgezet wordt en opnieuw wordt opgestart moet ik het een opnieuw invullen. (Ook als de PC in en uit standbye komt)

 

IE8 gaat op de één of andere manier anders om met cookies.

 

Het automatisch bewaren van het password kan je iig wel aan/uitzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...