Ga naar inhoud


programma om windows te leren


blitzteam

Aanbevolen berichten


Komt leuk over zo rond de kerst.

 

Hé pa, ik heb hier het boek Windows voor dummies voor je :D

 

Probeer eens Windows voor Senioren

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: blitzteam
ik kan me herinneren dat je bij windows xp ook een soort leerprogramma had, is dit bij windows 7 ook mogelijk.

is er geen dvd of cd rom te verkrijgen


Heel veel boeken zijn tegenwoordig digitaal verkrijgbaar, en ik weet niet of, maar denk haast van wel dat er digitale leerprogramma's zijn. Kijk anders op de site van dat bolle mannetje.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat blauwe bolle mannetje heeft idd heel veel. Maar kijk eerst eens in de lokale bibliotheek voor zo'n boek(al dan niet met cd/dvd) voordat je het aanschaft.

 

Kan je wel verzijzen naar een Belgische site met voldoende informatie om te surfen op internet.

 

http://www.seniorennet.be

 

Onder de knop computerhulp zijn ook legio aan tips te vinden voor diverse programma's.

Op het forum gedeelte kan je elkaar ook perfect helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn moeder ooit een cursus cd'tje van Davilex kado gedaan. Daar werd interactief geleerd HOE met de pc om te gaan.

Feit is dat als mensen "niet meer bang zijn" ze ineens de pc veel meer gaan waarderen en hun nieuwsgierigheid meer kunnen botvieren als ze niet het idee hebben dat bij een verkeerde toetsencombinatie de gehele pc gelijk gewist is....

 

Was toen echt een aanrader, maar weet dus niet of ze er nog zijn, gemaakt worden of wat dan ook.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...