Ga naar inhoud


AZBox HD Firmware - rev.0.9.3952 - 11-12-2009


Satlook

Aanbevolen berichten


Gast montecarlo

heb de software op de stick gezet azbox uit en weer aangezet maar ik krijg geen usb update in mijn premium wat doe ik niet goed ik hoor het wel groetjes henry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
heb de software op de stick gezet azbox uit en weer aangezet maar ik krijg geen usb update in mijn premium wat doe ik niet goed


Ik neem aan dat je weet dat eerst naar het settings menu moet gaan en dan usb selecteren?

Als je az dan niet je stick ziet moet je hem even rebooten met de schakelaar aan de achterkant.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DreamSat06
Origineel bericht van: montecarlo
heb de software op de stick gezet azbox uit en weer aangezet maar ik krijg geen usb update in mijn premium wat doe ik niet goed ik hoor het wel groetjes henry


Dat heb ik een tijd geleden ook gehad. D.w.z., USB er in en reboot en dan wil de AZBox Premium i.c.m. de USB niet verder doorstarten.
Oplossing: ander merk / type USB-stick (in mijn geval die van mijn vrouw) en toen ging het goed.

Vreemd , maar dit schijnt vaker voor te komen. Misschien helpt dit ook bij jou.

groet
ps de USB sticks waren allebei FAT32 geformatteerd. FAT moet het ook doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast montecarlo

hij zit de stick wel staat in fat geformateerd krijg enkel een paar mapes bij de stick op al ik hem weer in de pc stop had eerst een edilite en nog geen last wat gaat er mis alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe heb je de firmware op de usb gezet.

via ftp naar de usb in de azbox ?

zoja haal dan de usb stick eens naar de pc en zet de firmware er daar eens op.

stop daarna de usb stick in de azbox en start deze dan nog eens.

 

ik kan hier zelf ook niet het bestand compleet op de usb stick krijgen als ik hem er via ftp heen stuur.

 

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DreamSat06
Origineel bericht van: montecarlo
hij zit de stick wel staat in fat geformateerd krijg enkel een paar mapes bij de stick op al ik hem weer in de pc stop had eerst een edilite en nog geen last wat gaat er mis alvast bedankt


Bij mij waren de beide USB sticks ook te zien mbv Windows PC maar ondanks dat starten hij bij merk X USB niet door. Dus probeer even een andere USB :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast montecarlo

4 usb sticken geprobeerd als ik de azbox start kijkt die even naar de stick maar start die gewoon door

weet niet wat er mis gaat kopieer de software vanaf pc naar de stick in fat geprobeert en in fat 32 gaat niet goed 3 sorten sticks gebruikt groetjes ik hoor wel weer alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ome to
ga dan eens in het menu (via internet) terug naar een oude versie firmware en probeer het van daar uit weer eens opnieuw


Als je in dat menu bent kun je ook met pijltje naar rechts de usb selecteren, dan geen noodzaak om de naam te wijzigen

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast montecarlo

als ik software update via menu blijft de oude erin je ziet de update komen 100@ en dan gaat die niet installeren blijft de box hangen op settings meer niet wie weet er een oplossing bij upgraden gebeurd er niets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: montecarlo
als ik software update via menu blijft de oude erin je ziet de update komen 100@ en dan gaat die niet installeren blijft de box hangen op settings meer niet wie weet er een oplossing bij upgraden gebeurd er niets


hier exact the same ,
USB lukte eerst niet (achterzijde ), sindsdien aan voorzijde en geen probleem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...