Jump to content

(IP BOX 900HD) geen ned 1,2,3 (zonder abo/met CI module Mediaguard)

Guest TonySoprano

Recommended Posts

Guest TonySoprano

Ik heb een tijdje terug mijn CD abo opgezegd, maar heb natuurlijk nog wel de kaart en CI module...dus ik zou ned 1,2,3 toch nog moeten ontvangen???

Wie kan mij helpen...heb wel ontvangst FTA Freesat BBC/ITV etc

Origineel bericht van: kaaskop
Ned 1, 2 en 3 is gecodeerd. Geen abo, dan dus niet kijken. Dat is logisch...

En zo logisch is dat weer niet. Wanneer men een smartcard heeft, welke netjes afgemeld is bij canal digitaal qua abonnement en er ook geen betalingsachterstand is, dan moet je via die smardcard ned 1, 2 en 3 kunnen decoderen. Ned 1,2 en 3 zijn zogenaamde ftv zenders. Je hebt wel een smardcard nodig, maar geen abonnement. Zie ook www.canaldigitaal.nl

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!

tis zondag, dan is iedereen liever lui dan moe, behalve merde smile

Citaat:
Alle CanalDigitaal pakketten bevatten de Nederlandse publieke en commerciële zenders.

Kijkers zonder betaalpakket beschikken alleen over de Free To Air (voornamelijk Duitse) zenders en de Nederlandse publieke zenders Nederland 1, 2, 3 en TMF.

staat in de FAQ op de CDS site. wil je het daar lezen dan mag je toch zelf ff zoeken

merDe

deze ruimte is te huur

• 4 weeks later...
Guest TonySoprano

klopt! Het zou dus ook gewoon moeten lukken, maar bij CD willen ze me niet helpen..moet ik naar dat dure nummer bellen, waar je ook weer afgepoeierd wordt...tja, meneer, dan moet u toch echt een gecertificeerde ontvanger kopen! mad

Dus niet. Inmiddels Enigma erop en ALLES binnen! Eat your heart out CD! zo werk je dat dus in de hand....