Ga naar inhoud


internet wifi met wii lukt niet


knol

Aanbevolen berichten

hallo,mijn zoon heeft een nieuwe wii,wifi instellingen lukt gewoon niet.het is een asus wl520.Verbinding lukt wel,kreeg ook een update voor de wii.verder lukt het niet,heb al de firewall uitgezet,open verbinding(niet beveiligd)

kanaal veranderd 1 of 11,ik zou het niet meer weten.hij zegt dat de verbinding is geslaagd ,maar verder kan ik niks.Ik dacht eerst dat de wii kapot was,dus ergens anders geprobeerd en daar werkt ie gelijk.ergens word er iets in de router tegengehouden.Ik heb echt hulp nodig,wie heeft een tip of komt even kijken in wijchen

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


je moet eerst het internet kanaal downloaden vanuit de winkel, het is tegenwoordig gratis, daarna kun je surfen met de Wii, verwacht er niet te veel van het is gewoon bagger, maar ja de Wii is in de eerste plaats een spelconsole....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja gereset,info lijn gebeld,adviseerden kanaal 1 of 11.Ook gedaan,ik heb wep key,ook uitgeschakeld.Geen resultaat,firewall uit gezet,geen resultaat,er is ook niks over te vinden bij google,ik ben de eneige,en bij mijn vriend werkt het gelijk.Mijn laptop en telefoon werken ook gelijk op de router,alleen wii niet

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...