keesborrell Geplaatst: 15 december 2009 Delen Geplaatst: 15 december 2009 eenvoudig koelen met een laptope koeler met usb aansluiting kan aangesloten worden via de achterkant dm800 werkt perfect en zo gedaan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ransjooman Geplaatst: 15 december 2009 Delen Geplaatst: 15 december 2009 Ik hou het maar op mijn heatsinkje geplakt op mijn processor. Wel leuk bedacht trouwens. DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arnoldjan Geplaatst: 15 december 2009 Delen Geplaatst: 15 december 2009 ik heb een 12 volts FAN uit een defecte PC voeding gehaald. Daarna een USB kabeltje afgeknipt en de rode en de zwarte draad aangesloten op de rode en zwarte draad van de FAN. Hiermee voed ik de FAN uit de DM800 USB aansluiting. De FAN draait rustig op 5 volt en maakt geen lawaai en de DM800blijft echt helemaal koud. Om resonantie tegen te gaan heb ik rubber plakvoetjes onder de FAN geplakt. De FAN ligt bovenop de DM800 met de luchtstroom naar beneden. De PERFECTE oplossing!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Han Peekel Geplaatst: 16 december 2009 Delen Geplaatst: 16 december 2009 Origineel bericht van: arnoldjan ik heb een 12 volts FAN uit een defecte PC voeding gehaald. Daarna een USB kabeltje afgeknipt en de rode en de zwarte draad aangesloten op de rode en zwarte draad van de FAN. Hiermee voed ik de FAN uit de DM800 USB aansluiting. De FAN draait rustig op 5 volt en maakt geen lawaai en de DM800blijft echt helemaal koud. Om resonantie tegen te gaan heb ik rubber plakvoetjes onder de FAN geplakt. De FAN ligt bovenop de DM800 met de luchtstroom naar beneden. De PERFECTE oplossing!! Leuk idee ga ik ook even maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
the boss Geplaatst: 16 december 2009 Delen Geplaatst: 16 december 2009 Je kunt altijd beter de natuurlijke luchtstroom van warme lucht = van beneden naar boven ondersteunen,dus ventilator op de dreambox en dan naar boven laten blazen. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arnoldjan Geplaatst: 22 december 2009 Delen Geplaatst: 22 december 2009 Ja.. zou kunnen .... maar het effect is veel minder in de praktijk... dus van mij mag hij blijven blazen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
the boss Geplaatst: 22 december 2009 Delen Geplaatst: 22 december 2009 Heb hier een ultra dunne fan half boven de hd,binnenin de dreambox,past net tussen hd en deksel,en blaast naar boven,blijft ook mooi koel,en is uit het zicht. Grtz. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 22 december 2009 Delen Geplaatst: 22 december 2009 Wat een moeite voor iets wat niet nodig is... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen