Ga naar inhoud


Weet niet hoe dit apparaat heet ?


djpetit

Aanbevolen berichten


Was het niet een slingergrammofoonspeler?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mereltje,

 

Haal de hoorn er uit en plaats een versterkertje en speaker!

De originele toestand is dat -volgens mij- niet.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Dit ?

10715694.jpg


Zit er wel heel bekend uit. Mijn zwager had namelijk z'on ding vroeger, maar heeft hem toen destijds weggedaan ivm ruimtegebrek. Hij heeft hem toen ook weggedaan voor een paar stuks fruit smile

Maar goed...vond het geluid en het idee destijds echt geweldig. Leuke ouwe platen draaien (terwijl ik toch zelf van 1973 ben). Maar het idee gewoon. Eerst aan de zijkant slingeren en dan genieten !


mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
Origineel bericht van: hummiesat
Ik denk dat het ding wat de TS zoekt moderner is dan de tot nu toe genoemde meuk.


dat mag DJpetit zelf uitleggen.


Nee hoor.... is absoluut niet moderner. Het moet juist zijn van vroeger. Zoiets wat rvp liet zien lijkt er erg veel op. (zie ook verder mijn reactie op RVP)

thanx,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...