Ga naar inhoud


Welke HD's compatible met DM8000


Stijnvogel

Aanbevolen berichten

Heb net een DM8000 gekregen en heb veel problemen met het werkend krijgen van de HD die ik bij de DM8000 heb gekocht. Is er ergens een lijst te vinden met Harddisks die werken met de DM8000? Heb het geprobeerd met een seagate die ik bij de DM8000 heb gekocht en met een Maxtor. De Maxtor wordt geformatteerd maar ik kan er niet mee opnemen. De DM8000 zegt dat er geen HD aanwezig is. De seagate is kapot denk ik want deze maakt een hoop herrie. Graag hulp. De zoekfunctie levert niet veel op.

DreamBox 8000 Gemini + DreamBox 7025 Gemini + VisioSat G4 + Triax

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi

 

Ik heb er een laptop harde schijf van 250 gig in gezet

van WD werkt prima en word bijna niet warm.

Voordeel is ook dat deze schijf erg stil is,verder heb ik er een ventilator van rond 90 mm in gemonteerd met de plaat zoals ze hem in verschillende forums weergeven met de fancontrol er op geinstalleerd en draaid hij niet te snel en geeft toch lucht verplaatsing in de kast.

ik ben er zo wel tevreden mee hij geeft een prachtig beeld op hd zowel op de sat als op de kabel.

Veel plezier er mee een ieder die hem heeft.

 

MHV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals in de link van Happy2000 al staat, heb ik een Samsung Eco Green HD15UI 1,5 Tb in mijn 8000, die op 5400 rpm draait.

 

Ook WD heeft van die 5400 toeren schijven. Voordeel van deze schijven is dat ze door het lagere toerental minder warmte en minder geluid produceren en dat is toch een enorm pluspunt vind ik. De mindere snelheid is geen reden deze schijven niet te nemen, daar je gewoon 2 opnames kunt maken, en een derde bekijken, zonder dat je daar problemen mee hebt.

 

En voor mijn schijf was het inbouwen, formatteren, en gaan.

 

Neem vooral een grote schijf. Kost niet veel meer, maar levert veel gemak op. Ik heb er bijvoorbeeld een hele berg dvd's (.vob) op staan, gebruik hem met nzbget als download server en zelfs dan loopt hij niet zomaar vol...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...