The Iron Maiden Geplaatst: 22 december 2009 Delen Geplaatst: 22 december 2009 Hallo, wie heeft er de nationale wetenschapsquiz 2009 al ingevuld? Ik vind het altijd een leuke kwis met verrassende antwoorden. De vragen zijn hier te vinden mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan -- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Iron Maiden Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 Mijn antwoorden voor de quiz: BCAAABACCCBBBAC mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan -- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satcat Geplaatst: 22 december 2009 Delen Geplaatst: 22 december 2009 Ik heb na vorig jaar een hekel aan die Quiz. (Het antwoord is B, maar wij vinden het verwaarloosbaar dus wordt het A ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kowalski Geplaatst: 22 december 2009 Delen Geplaatst: 22 december 2009 Nee, ik doe ook niet mee na de weinig wetenschappelijke benadering van vorig jaar. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
POLAKS Geplaatst: 23 december 2009 Delen Geplaatst: 23 december 2009 We verschillen nogal zie ik: B B C A A A B C B C C C A C ik ben beniewd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 23 december 2009 Delen Geplaatst: 23 december 2009 Citaat: Het is niet langer mogelijk deel te nemen aan de Nationale Wetenschapsquiz van 2009 Jammel Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen