Ga naar inhoud


Vantage HD8000S - JPEG weergave


Gast johnno

Aanbevolen berichten

Als ik jpg afbeeldingen (vanaf de hd) wil bekijken verschijnt de foto in de linker bovenhoek, waarbij lang niet de gehele hoogte van het scherm wordt benut.

 

Ik zou foto's liever centraal in het scherm zien en op een zo groot mogelijk formaat (de volle hoogte van het beeldscherm).

 

Weet iemand misschien of de jpg weergave instellingen te veranderen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: johnno
Origineel bericht van: Murdock
Wat is de verhouding van de foto (in pixels)?


3072 X 2304


Dat is dus een good old 4:3. (want 3072/4 X3 = 2304)
Zie hier antwoord op je vraag ;-)
Je scherm device staat op 16:9. HD8000S op mogelijk 16:9 (probeer eens auto & full), en foto is 4:3.

Als de foto 3072/16= 192 , 192x9= 1728 dus 3072 X 1728 is, dan heeft deze 16:9 verhouding en zal het beeld volledig gevuld zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jeroensky
Je scherm device staat op 16:9. HD8000S op mogelijk 16:9 (probeer eens auto & full), en foto is 4:3.


Heb ik allemaal al geprobeerd maar dat maakt geen verscil. De foto's worden overigens wel 4:3 weer gegeven maar volledig links op het scherm en zonder dat de volledige hoogte van het scherm wordt benut.

Met andere woorden, ik krijg dus niet alleen rechts van de foto maar ook onder de foto een hele hoop zwart scherm te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jeroensky
Even reporten bij Vantage.

Jij hebt daar nogal veel vertrouwen in: heb je ooit al eens een (positieve) reactie van de fabriek gehad?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: Jeroensky
Even reporten bij Vantage.

Jij hebt daar nogal veel vertrouwen in: heb je ooit al eens een (positieve) reactie van de fabriek gehad?


Een keer wel ja.
Maar als je niks meldt, weet je zeker dat er niks mee gedaan wordt. (niet geschoten is altijd mis)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...