Kabeltje87 Geplaatst: 24 december 2009 Delen Geplaatst: 24 december 2009 Wil er iemand de Spaanse EPG met xmltv import uit testen. Gelieve mij dan Uw e-mail adres per PM (PB) dor te willen sturen AUB. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ransjooman Geplaatst: 24 december 2009 Delen Geplaatst: 24 december 2009 Werkt hier op DM800 met Pli Jade 3. Heel erg bedankt nog. DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast zzzzzzz Geplaatst: 24 december 2009 Delen Geplaatst: 24 december 2009 Zelf een grabber geschreven, kabeltje ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rytec Geplaatst: 25 december 2009 Delen Geplaatst: 25 december 2009 Nee, niet zelf een grabbertje geschreven. kabeltje heeft een bestaand programma gevonden waarvoor hij met veel tijd en moeite het voor elkaar heeft om de Spaanse en wellicht ook Poolse EPG te kunnen downloaden. We gaan ook proberen eventueel deze te gebruiken voor CDS en TVV ipv de jxmltv waarvoor ik nu een licentie genomen heb. Maar dat is voor later. Eerst zoals beloofd de Spaanse en Poolse EPG verzorgen. Als het allemaal goed loopt zal ik die dan implementeren op mijn server zodat ie voor iedereen ter beschikking staat. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast zzzzzzz Geplaatst: 25 december 2009 Delen Geplaatst: 25 december 2009 Origineel bericht van: Rytec Nee, niet zelf een grabbertje geschreven. kabeltje heeft een bestaand programma gevonden waarvoor hij met veel tijd en moeite het voor elkaar heeft om de Spaanse en wellicht ook Poolse EPG te kunnen downloaden. We gaan ook proberen eventueel deze te gebruiken voor CDS en TVV ipv de jxmltv waarvoor ik nu een licentie genomen heb. Maar dat is voor later. Eerst zoals beloofd de Spaanse en Poolse EPG verzorgen. Als het allemaal goed loopt zal ik die dan implementeren op mijn server zodat ie voor iedereen ter beschikking staat. Ah, waarschijnlijk TVxb dan ? Ik heb daar een aantal weken geleden ook geprobeerd EPG binnen te halen van tv.be. Ik kreeg er wel iets uit, maar niet wat ik wou. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen