Ga naar inhoud


[IDL7000/Lemon070] programma op reciever draaien


Gast jjmbuist1

Aanbevolen berichten

ik heb programma's van de reciever naar de computer gezet dat is geen probleem maar een film of ander programma via de usb stick van de computer op de reciever draaien hoe doe je dat welke existentie moet je dan gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik dacht niet dat het mogelijk was om bestanden bvb via een usb stick af te spelen op de inverto (zelfs als ze de juiste extentie hebben) omwille van het feit dat de usb snelheid veel te laag is bij de inverto.

 

Indien je ze over zet naar de hd van de inverto zou het kunnen dat Murdock misschien gelijk heeft. DIt heb ik nog niet geprobeerd.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wolverine
Ik dacht niet dat het mogelijk was om bestanden bvb via een usb stick af te spelen op de inverto (zelfs als ze de juiste extentie hebben) omwille van het feit dat de usb snelheid veel te laag is bij de inverto.

Daar heb je 100% gelijk in: dat kan in ieder geval niet. Met MP3's en foto's gaat dat nog net wel.

En Murdock heeft meestal wel gelijk.....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...