Ga naar inhoud


Xtreamer Full HD Mediastreamer


Snoopy

Aanbevolen berichten

Xtreamer Full HD Mediastreamer

 

Iemand hier ervaring mee ?? Mijn zus heeft een PCH-A-110

maar wil graag makkelijker 'Uitzending gemist' kijken en

dat schijnt deze beter te doen dan de PCH.

 

Dus

 

- kan deze internet pagina's laten zien zoals kranten, regenradar en Uitzending gemist ?

- kan deze ook zelf torrents draaien ?

- vertoont deze wel ondertitels bij TS opnames ??

Link naar reactie
Delen op andere sites


gebruik eens google... xtreamer review en je wordt platgegooid

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Snoopy
Inderdaad, maar niet met dat wat ik wil weten ....


Nu tijdelijk voor maar €102! De Xtreamer is een voordelige oplossing voor het afspelen en streamen van uw digitale foto's en video's

Als ik dit zo lees als verkoop argument dan heb ik daar geen hoge pet van op.
Als hij meer kon zouden ze dat vast wel aanprijzen wink
De PCH kun je standalone bedienen, met de xtreaner heb je een pc nodig in je netwerk.
De xtreamer wordt daarom waarschijnlijk ook geen NMT genoemd crazy
En in een review las ik dat er al gezeur was met de koeling van de xtreamer, een zelfde koelings euvel heeft de PCH ook, de processor moet er nl behoorlijk aan trekken shocked


Bij de Xtreamer kun je toch ook gewoon data van een nas halen via het netwerk of van een usb schijf, dus waarom er perse een pc nodig zou zijn ontgaat me. Je kunt hem zelfs met een iPhone bedienen...

xtreamer-remote.jpg

NMT is gewoon een merk dus vandaar dat de xtreamer geen NMT heet.

Als je echte ervaringen wilt weten zou ik hier eens gaan lezen.. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1354285

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Networked Media Tank (NMT) is idd een product/ontwikkeling van Sybas en wordt ook als zelfstandig merk/product gemarket.

 

Maar zoals wel vaker gebeurt, dient de naam van een nieuw product al snel als algemene aanduiding van een nieuwe techniek. Dus er zijn inmiddels heel wat concurrerende producten die ook als een NMT worden verkocht.

 

Eigenlijk is de enige "voorwaarde" voor een NMT dat er een NAS (Network Attached Storage) wordt gecombineerd met een DMA (Digital Media Adapter).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diezelfde specifieke vragen zijn simpel op te zoeken op het internet als je een klein beetje moeite doet.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

ik heb een Xtreamer en een Etrayz.

Wat wil je precies weten?

 

mbt Uitzending Gemist, is dit nog niet out of the box beschikbaar. Er zijn een aantal opties hiervoor.

 

je kan TVersity gebruiken en deze als uPNP server inzetten. Een andere mogelijkheid is even te wachten op de eerste opensource oplossingen. Een gedeelte van de sourcecode is vrijgegeven en langzaam worden er oplossingen gezocht.

 

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...